Sevgilim olmadığı için hayat çok boş geliyor ne yapmalıyım?

Ben hariç herkesin ya sevgilisi var ya da daha önce olmuş üstelik tipsiz erkeklerin bile olmuş bazen belki abartıya kaçıyor düşüncelerim ama herhalde bir ben kaldım sevgilisi hiç olmamış erkek

Sevgilim olmadığı için hayat çok boş geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla