Sevgilimden ayrıldığımdan beri boşluktayım, amaçsızım. Hevesim, hayalim veya hedefim yok. Ama hayat böyle ilerlemez Ne yapabilirim?

3 yıllıktı.

Sevgilimden ayrıldığımdan beri boşluktayım, amaçsızım. Hevesim, hayalim veya hedefim yok. Ama hayat böyle ilerlemez Ne yapabilirim?
Cevapla