Eşimin beni küçük jestlerle mutlu etmeye bu kadar isteksiz olması normal mi 😔?

Az önce arkadaşlarımın Instagram storyde paylaştığı çiçekleri gördüm.(Eşleri kokina çiçekleri almış ve onlarda paylaşım yapmışlar) Bende eşime herkes eşine çiçek almış bu ay sen neden bana hiç çiçek almıyorsun diye sordum. İnsan bekliyor sonuçta küçükte olsa bir şey. Eşimin cevabı ise"sende ne özentisin herşeye özenme, onların paylaştıklarını ss al paylaş sende"dedi ister istemez kırıldım bütün hevesim mutluluğum kaçtı gitti...

Eşimin beni küçük jestlerle mutlu etmeye bu kadar isteksiz olması normal mi 😔?
Cevapla