Eşim benim zevklerimi önemsemeyip kendi beğendiğini alıyor, bu durum normal mi?

Arkadaşlar Ben çalışmıyorum dolayısıyla da eşim üzerinden geçiniyorum eşimin durumu da iyi yani bakın mesela bizim durumumuz iyi bile demiyorum eşimin durumu iyi diyorum çok ilginç evet belli bir kredi kartım var belli bir param var paraya sıkışmıyorum eşim veriyor şöyle bir durum var alışverişe çıktığımız zaman ben kendi zevkime göre alamıyorum eşim bu durumdan çok rahatsız oluyor veya eşim bana hediye alırken benim sevdiğim şeyleri almıyor kendisinin bana yakıştırdığın şeyleri alıyor mesela bir takı alırken kendisinin yakıştırdığı bir takı’yı alıyor ben kendi zevkimi söyleyince hayır o güzel değil bu sana daha çok yakışıyor diyor ve ben kendi zevkimi söyleyince de sinirleniyor kızıyor sanki ben şımarıkmışım gibi algılıyor… sizce bu durum normal mi? İlk zamanlar ben normal karşılardım ama şimdi sorgulamaya başladım

Eşim benim zevklerimi önemsemeyip kendi beğendiğini alıyor, bu durum normal mi?
Cevapla