Eşim gerçekten beni mutlu etmek istiyor mu yoksa sadece lafta mı söylüyor?

Eşim bana seni mutlu etmek için yaratılmışım diyor. Sen ne dilersen her şeyi ayağına sereceğim diyor. Bu sabah yağmur sesinden erken uyandım. O da uyanıktı. Perdeleri ve camları açtım içeri yağmur havası girsin diye çünkü yağmuru çok seviyorum. Dışarıda tek tük insanlar vardı. Şu an dışarıda yürüsem mis gibi. Haydi bir çılgınlık yapıp aşağı inelim dedim. Üşendiği için gelmek istemedi. Israr ederim sanıp hızlıca giyindim haydi sadece 10 dakika kalıp geliriz dedim gelmedi. O zaman tek ineyim dedim izin vermedi. Bu 10 dakika yürüyüşü ben dünyalara değişmem. Benim gözüm asla malda mülkte olmadı. İstediğim hep çok basit şeyler. Normalde hep "seni mutlu etmek için her şeyi yapacağım" diyor ama çok sevineceğim basit bir şeyi yapmaması bana anlamsız geldi. Ben abartıyor muyum sizce?

Eşim gerçekten beni mutlu etmek istiyor mu yoksa sadece lafta mı söylüyor?
Cevapla