Eşim ilişkide hiçbir şey yapmayıp her şeyi benden bekliyorsa haksız olan kim?

Eşim , ilgisiz , döşemesiz , sadece kendini düşünen bir insan ve bende de ona yemek yapmamı temizlik yapmamı kıyafetlerini yıkamamı iş kıyafetlerini söylemeden getirmemi sigara kultağını o demeden getirmemi bekliyor Eve gelince ayağa kalkmamı ama kendisi ne bana saygılı ne özel bir gün ama benden de her şeyi bekliyor bey fendi ben yapmayınca suçlu oluyorum sonra diyor sen benim ihtiyaçlarıma bakmıyorsun sen benimkilere bakıyor musun ben görümcem o kadar şey yaptı ki korkudan söyleyemiyorum bana destek olmuyor ama kendisi benden destek bekliyor destek oluyorum ama memnun olmuyor haksız mıyım

Eşim ilişkide hiçbir şey yapmayıp her şeyi benden bekliyorsa haksız olan kim?
Cevapla