Eşimin arkadaşı yüzünden eşim benimle ilgilenmiyor. İsyan etmekte haksız mıyım?

Eşimin yıllardır tanıştığı bir arkadaşı var 5 yıldır evli. Biz daha evleneli bir ay oldu bu adam evde karısıyla kavga edip duruyor bunu da eşime yansıtıyor karısıyla kavga ettiği için eve gitmiyor. Eşimi de yanında olmasını isteyip onu da evine göndernimiyor. Ben bir aydır evliyim eşim bu adam yüzünden üç kez eve çok çok geç saatlerde geldi. Ben de eşimle oturup konuşmak istedim ama istediğim sonucu alamadım. Sizce ben bu konuda isyan etmekte haklı mıyım
Eşimin arkadaşı yüzünden eşim benimle ilgilenmiyor. İsyan etmekte haksız mıyım?
Cevapla