Eşim kimseye iyilik yapmak istemiyor, bencil mi yoksa haklı mı davranıyor sizce?

Şimdiden kusura bakamayın uzun olacak ama anlatabilmek için yaziyorum …. Kendi ailesine olsun başkasına benim aileme yapmiyor.. annem yalnız kaldı mesela babam rahmetli oldu :(( kardeşim falan var hepsi evli onların coluk çocuk var bizim henüz yok iki senelik evliyiz.. arada annemi alışverişe götürelim diyorum kardeşin neden yapmıyor diyor ya adamın üç tane çocuğu var zaten yeterince ilgileniyor arada biz götürsek ne olur yani 🙄 sonra dün de başka konu vardı iki hafta önce dogumgünü yemeği sipariş etti ablamlar yemekler kutunun içinde geldi. O kutuya geri götüremediler uzakta kalıyorlar biraz bize daha yakın. Enistede bize bırakmış.. eşimde söylendi kayincoya bırakmamış diye 🤨 ya bu hafta evde birde iş yokmuş evdesin dimi biz götürelim dediğimde ya nezaman götürmez işte lazım olur falan ya dedim kardeşim çalışıyor hem çocukları var okul ders dedim. Boş zaman bulunca götürür diyor 😏 .. ben inadına yaptiginin in farkındayım şimdi emrivaki bıraktılar ona sormadan oda sinir oldu herseyi inadina yapıyor sanki kendisi mükemmel bir insan …

birde herkes bize destek olmaya çalışıyor maddi manevi 🤨 ödün kopuyor dedim birine iyiliğim dokunacak diye..

Eşim kimseye iyilik yapmak istemiyor, bencil mi yoksa haklı mı davranıyor sizce?
Cevapla