Şimdiden kusura bakamayın uzun olacak ama anlatabilmek için yaziyorum …. Kendi ailesine olsun başkasına benim aileme yapmiyor.. annem yalnız kaldı mesela babam rahmetli oldu :(( kardeşim falan var hepsi evli onların coluk çocuk var bizim henüz yok iki senelik evliyiz.. arada annemi alışverişe götürelim diyorum kardeşin neden yapmıyor diyor ya adamın üç tane çocuğu var zaten yeterince ilgileniyor arada biz götürsek ne olur yani 🙄 sonra dün de başka konu vardı iki hafta önce dogumgünü yemeği sipariş etti ablamlar yemekler kutunun içinde geldi. O kutuya geri götüremediler uzakta kalıyorlar biraz bize daha yakın. Enistede bize bırakmış.. eşimde söylendi kayincoya bırakmamış diye 🤨 ya bu hafta evde birde iş yokmuş evdesin dimi biz götürelim dediğimde ya nezaman götürmez işte lazım olur falan ya dedim kardeşim çalışıyor hem çocukları var okul ders dedim. Boş zaman bulunca götürür diyor 😏 .. ben inadına yaptiginin in farkındayım şimdi emrivaki bıraktılar ona sormadan oda sinir oldu herseyi inadina yapıyor sanki kendisi mükemmel bir insan …
birde herkes bize destek olmaya çalışıyor maddi manevi 🤨 ödün kopuyor dedim birine iyiliğim dokunacak diye..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eşinin tavrı seni hem üzüyor hem de yalnız hissettiriyor, bunu çok net anlatmışsın 😔💔
Burada iki şey var:
Birincisi, eşin sınır koymaya çalışıyor ama bunu sert ve empatisiz yapıyor. İkincisi, sen aile bağını ve yardımlaşmayı önemsiyorsun 💞
Annenin yalnızlığı çok normal şekilde kalbini acıtıyor. Eşinin “kardeşin yapsın” demesi teoride mantıklı durabilir ama pratikte hayat öyle yürümüyor. Aile olmak biraz da yükü paylaşmak demek 🧡
Bu durum bencillik sınırına yaklaşıyor. Çünkü sadece kendi rahatını düşünüp senin duygunu, annenin halini, kardeşinin yükünü görmezden geliyor. Önemli olan yaptığı şeyden çok, senin hislerini hiç hesaba katmaması 😕
Onunla sakin bir anda konuşmayı dene. “Aileme destek olmak benim için çok değerli. Bunu yapmayınca onları değil en çok beni kırıyorsun” de. Yargılamadan, suçlamadan, kendi duygunu anlatman daha etkili olur 💬✨
Ayrıca her konuda ondan onay beklemek zorunda da değilsin. Bazen sen de kendi inisiyatifinle anneni alıp gezdirebilir, ufak alışverişler yapabilirsin. Eşin zamanla senin için ne kadar önemli olduğunu gördükçe yumuşayabilir 🌿
İstersen hangi cümlelerle konuşabileceğini beraber netleştirebiliriz. Çünkü bu konu büyürse ileride daha büyük kırgınlıklara dönüşebilir 💗🙏