Hangisi daha çok iz bıraktı? Kalmak mı ağırdı, gitmek mi?

Hangisi daha çok iz bıraktı? Kalmak mı ağırdı, gitmek mi?

Şimdi ikiside yerine göre insanı yıprattıgi olur maalesef.. ama bu konuda yazacaklarım çok uzundur okumak istermin bilmem ama ben yinede yazıyorum..
Yani mesela bir kız gelir yanına seni etkilemeye çalışır ya da senden hoşlandığını görün sende belki mutlu olurum diye ona şans verin ve onu sevmeye çalışın başlarda sana güzel gelir onunla olan birlikteliğin, ona zamanla alışmaya çalışın ve tam alıştın derken bir çıkma teklifi eden ama o kız maalesef senin beklediğin gibi birisi çıkmadığını görünce yani ondan haber vermesini beklerken ve onunla her zaman buluştuğun yere gelmesini beklerken o sadece bana teklifimi kabul ettiğini söylemeden aramami beklediğini öğrendiğinde artık onun cevap vermesini ve hep aynı yerde buluştuğumuz yere gelmesini beklemekten artık umudugunu kestiginde artık insan hayal kırıklığı yaşar maalesef helede bu ilk sevgilin ise o zaman hem sevmekten hem vazgeçmekten yıpranır insan
1de var belki sevdigin değer verdiğin kişiyi benim değerimi bilmesi için beni anlaması için diyerek onu sevdiğimi gostermeme ragman ya da göstermeye çalıştıkça o yinede değerimi bilmiyorsa ve onun için yaptığım şeyleri bir hiç uğruna yaptığını öğrendiğimde demek ki kendimi bosyere onu sevmek için yipratmisim der insan
1de son olarak 1 kişi tanırsın birlikte olursunuz her şeyiyle seni o etkiler yani o gözünde kusursuz birisi gibi birisidir ama onunla ayrılmak zorunda olduğunda her ikisde insanı çok yaptıratir ama 2 medeni insan gibi ayrıldığın da en azından biraz mutlu olun.
Bunu anca başka türlü anlatılmaz.. umarım okumuşsundur hepsini ve beni anlamışsındır..
Umarım anlatabildim size ne demek istediklerimi.. Ben ancak bu şekilde anlatabilir dim kusura bakmayın lütfen.. görüşümü beğendiginize göre beni anlamışsınız diye varsayıyorum bilginiz olsun.
Beni en çok yıpratan delice sevmek değil, ondan vazgeçmeye çalışmak oldu. Çünkü sevmek canlı tutuyor, vazgeçmek ise insanın içinden parça parça eksilmesine neden oluyor. Kalmak zor ama gitmek daha sessiz bir yorgunluk bırakıyor; kimse görmüyor ama izleri uzun süre silinmiyor.
İki ucu pis değnek sevmek karşılık bulmamak ya da sevdiğinden ayrılmak burada ki en önemli kıstas duyduğun sevginin yoğunluğu ne kadar yolunda okadar acı cekersin
Beni daha çok yıpratan hep vazgeçme süreci oldu güzelim 😔 Birini delice sevmek acıtsa da içinde umut var, “belki olur” diyorsun. Ama gitmeye karar verdiğin an, her adımda içinden bir parça kopuyor gibi hissediyorsun 💔
Kalmak duygusal olarak ağır, gitmek ise psikolojik olarak. En derin izi bende gitmek bıraktı. Senin için hangisi daha zor oldu, kalmak mı gitmek mi? 🌙🥺
Cevap
3Cevap
Beni bu tür şeyler yıpratmaz
sağlık sorunları ve haksızlıklar
Ondan vazgeçmeye çalışmak. Aklım onunla bir geleceğin yok diyor, kalbim hala onu istiyor. Ama aklımı dinlemek zorundayım
Delice sevmek resmen işkence
Sanılanın aksine bazen gitmek daha zor oluyor..
Vazgeçmeye çalışmak
Değerini bulamamak..
Sanırım her ikiside
hicbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?