Sizi daha çok ne yıprattı, birini delice sevmek mi ondan vazgeçmeye çalışmak mı?

Hangisi daha çok iz bıraktı? Kalmak mı ağırdı, gitmek mi?

Sizi daha çok ne yıprattı, birini delice sevmek mi ondan vazgeçmeye çalışmak mı?
Sizi daha çok ne yıprattı, birini delice sevmek mi ondan vazgeçmeye çalışmak mı?
Cevapla