Bir insandan vazgeçemediğiniz oldu mu, ya da en zor vazgectiginiz kişiden sizce neden vazgecemediniz?

Kader dedigimiz şeyden mi, ruh yakınlığı mi, aradaki muhabbet mi, tensel ya da cinsel. uyum mu, nedir

Ben onu terk ettim ama hala seviyorum, özlüyorum. ne kadar sevmediğim bir yaşantısı, karmakarışık ruh halleri olsa da, ya da bin tane olumsuz sey işte.

Sanki bir ömür mıh gibi kalacakmış sanki kalbimde, öyle bir his.

Bir insandan vazgeçemediğiniz oldu mu, ya da en zor vazgectiginiz kişiden sizce neden vazgecemediniz?
Cevapla