Sizi kıran, üzen bir insandan neden vazgeçmek istemezsiniz? Ona alıştığınız için mi yoksa onu çok sevdiğiniz için mi vazgeçmezsiniz?

Sizi kıran üzen bir insan neden vazgeçmek istemezsiniz, Ona alıştığınız için mi yoksa onu çok sevdiğiniz için mi vazgeçmezsiniz?
Son zamanlarda arkadaşımı hep üzgün görüyordum
laf lafı açtı ve anlattı en sonunda ilişkisindeki sorunları
sürekli onu üzen kıran birisinin varlığını..
ne yaparsa yapsın en sonunda yine bir tatlı sözle onu kandırabildiğini fark ettim
bu şekilde.. gidiyor ilişkisi
ona hem alıştım hem seviyorum nasıl ondan vazgeçerim diyor ama arkadaşıma o kişi pekte iyi gelmiyor..
Siz sizi kıran üzen birisinden vazgeçer misiniz?
Vazgeçmezseniz bunun sebebi nedir?

Sizi kıran, üzen bir insandan neden vazgeçmek istemezsiniz? Ona alıştığınız için mi yoksa onu çok sevdiğiniz için mi vazgeçmezsiniz?
Cevapla