Siz hiç sevdıgınız insandan canız acıyarak vazGeçtınız mi?

Eskiden 7/24 Saat aklimda varken Şimdi öyle degıl , Düşünmüyorum , aklima Gelmiyor , Eskiden neyapıyor dıye profılden çikamazken , Şmdi hiç bakmıyorum , Herkesten kıskanırken artık kıskançlığımı Yedım ya benden mutlusu yoktur
Siz hiç sevdıgınız insandan canız acıyarak vazGeçtınız mi?
Cevapla