Günaydın sorusu geldiiii ♥️ Akşam bir davete katıldınız ya da baş başa bir yemek yediniz artık nasıl isterseniz, eve döndüğünüzde sevdiceğinizin ayakkabısını çıkarmaya yardımcı olur musunuz? Yoksa banane kendi ayakkabısı mı dersiniz? Peki hatunlar, siz utanır çekinir misiniz bu konuda yardım istemeye?
Dip not: Özellikle topuklu ayakkabı ile tek ayak üstünde durmak zor olduğu için genelde bizim için bu çıkarma olayı istek değil ihtiyaç oluyor maalesef 🥲🥲🥲
Yorucu ama bir o kadar da keyifli bir gecenin ardından eşinizin/sevgilinizin ayakkabısını çıkarmasna yardım eder misiniz?
Hatunların çekineceğini düşünmüyorum sevdiği insandan utanmazlar isteklerini söylerler benden istedi diyelim direkt gibi kalıp bana dayanabilir ya da ben çıkarmasına yardım ederim
Nişanlıyken nişanlım ayakkabı bağcıklarım cozulunce eğilir bağlardı ben utanırdım. Evlendiğimiz günde eve girerken ayakkabı altlarimi cebinden çıkardığı ıslak medille sildi beni salona oturttu. Sen dinlen canım biraz hemen geliyorum dedi ikimize şu getirdi. Ayakkabımı çözdü. Benim babam hayatı boyunca böyle bir ihtimami daha geçen sene g9sterdi o da annem ameliyat oldu olecekte o yalnız kalacak diye odu koptuğu için. Bende eşimde muhafazakar ailelerden gelmeyiz böyle hareketler kadının aklını başından alır kalbini uçurur. Bakın 3yila yaklaştı evliliğimiz. Darısı arzu edenlerin başına
Geç gördüm yanıtını özür diliyorum, bayıldım hikayenize, yani aslında bunu anlatamıyoruz erkeklere. Bunları yapmak içinden geliyor ama erkeğim nasıl olur yakışır mı diyen varsa evlilik, sevgililik 2 kişilik sizin sevdiğinizde yarattığınız hoşluk her zaman herkesin önüne geçmeli, siz rakip değil takım arkadaşısınız ve birbirinizin mutluluğu için varsınız, içinizden zaten gelmiyorsa orada sevgi yoktur, üzgünüm. Bir ömür boyu mutlu olun inşallah ♥️♥️♥️
Amiin inşallah. Bu akadin içinde geçerli erkeğini mutlu etmek için her türlü taktik deniyor ama basit şeyleri gözden kaçırıyor insanlar anlayışlı olmak gülümsemek sohbet etmek gibi şeyler için para gerekmiyor. Sanki birbirimize değer vereceğimiz zaman pahalı hediyeler dışında bir şey önemli değil gibi bir algı var. Bence yanında huzurlu değerli biricik insan olduğunu hissetmek iki kişi içinde bir külçe altından daha değerli. Çünkü altın gelebilir gidebilir ama bu hisler daima bizimle olan şeyler. Daha iyisi size nasip olsun inşallah
Ederim ve etmisligim var bu güzel bir duygu bence karşılıklı bir mutluluk. Buna ek hani yataga yatırıp yatmasına hazırlık edip tatlı uykular demeyi de bilmek daha ayrı tabiki de yapanlar bilir anlar sonu birliktelikle bitmek zorunda değil.
Yaparım niye yapmıyım, sevdiğim sonuçta. O çekilirse bunun çekinilecek bişey olmadığını anlatırım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
5 ay
Senin gibi zerafet abidesi bir hanımefendinin topuklu ayakkabılarını çıkartmak benim için en büyük zevklerden biri olur. Çıkarttıktan sonra ayaklarını bebek gibi öperim. 🥰🌹
Kızlar durun siz ayakkabı çıkarmayın gözünüzü seveyim size hoşunuza gider mi demiştim ya bize ne, o güzel kıyafetlerimizle çorabımızla ayakkabımızla kocaman adamın ayakkabısıyla mı uğraşacağız ne olursunuz yapmayın ya
Prenses erkek seviyorsan saygı duyarız😂romantizmi öleli çok oluyor😂biz zaten kendisini gömdük😂😂😂kutlamanı kanul ediyorum bayramda gel elimi de öp tam olsun😉
Bu arada strateji eksiğin olduğunu farkettim, eve grlince bir sandalyeye otur bacak bacak üstüne at ve sırayla ayakkabını çıkar, kimseye eyvallah demezsin, bu taktiği kimseye söyleme aramuzda bir sır olsun😂😂
Of çok zekisin yaaaaa, bu 10cm yüksekliğinde bir çivi üzerinde koca bir gece geçiren hiç bir kadının aklına gelmemiştir inan ki, bu mükemmel yaratıcı fikir için tüm hemcinslerim adına teşekkürü bir borç bilirim sana 😒
Sende bunu farkedwcek kadar zekisin demek ki, afferim gözüme girdin😂😂bi tavsiye borç yapma, likiditen yükselse de toplum bunu hoş karşılamaz, çivi işlerinş nakbura sır çok anlamam😂
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yorucu ama bir o kadar da keyifli bir gecenin ardından eşinizin/sevgilinizin ayakkabısını çıkarmasna yardım eder misiniz?