Böyle bir fedakarlık yapar mıydınız?
Böyle bir bey ister miydiniz kizlar? 😂
Böyle bir bey ister miydiniz kizlar? 😂


Onunla aramda hiç yoksa 6 numara ayakkabı boyu farkı var. Pek becerebileceğini düşünmüyorum :D Kıyamam çıplak ayakla da yürüyemez. Mecbur yine kucağıma alacağım :D
Cevap
11Cevap
Tabi ki verirdim sevgilim için her şeyi yapardım
Sırtıma alırım. Benim ayağım 45 numara çünkü. Ayakkabı içinde kaybolur
Daha rahat olur 😂
Veririm ama 44 numara ayakkabı ne kadar olur , o ayakkabıyla yürüyeblirmi orasını bilemem 🤣🤣
Daha rahat olur 😂
Ya takılır düşerse o zamanda ayakkabıları verdin senin yüzüne düştüm diye trip yeriz 🤣🤣
Vwreyim de 45 numarayı nasıl giyer bilmiyorum
Daha rahat olur işte 😂😂
Hayır vermem biraz ayakları ağrısın ki ona göre ayakkabı tercihi yapsın diğer şekilde beni çok yalın ayak gezdirir
Sevgilimin ayakkabısını ben niye giyiyorum ya ahshshs. Kalsın.😂 Ben zaten topuklu giymem.
yorulursam ayaklarım çıplak yürürüm adamınkini neden giyeyim
Elbette veririm
Önce ayaklarına masaj yaparım rahatlaması için sonra ayakkabımı giydiririm ❤️
Yoo ama yanımda ayakkabı taşırdım yedek
Sırtımda taşırım bdbdbbdbdb
yoo yalın ayak yürüsün
Sırtımda taşırım onu ben sırtımdaaaaaaa
Resimdeki hatun taş. Onunla ben bile olurdum😂
Onun ayakları olurdum...
Bu arada kapak fotondaki yazı mükemmel👍
Hayır çok absürt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?