AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Olgunluk seviyorsun demek ki sansli yas grubundayim
Belki de sen sadece yaşlı bir ruha sahipsindir. Akranlarının eğlence anlayışı, hayata bakışı sana çok uzak geliyordur. Kendi yaş grubuna yabancılık çektiğin için, kendini duygusal ve zihinsel olarak 40'lı yaşlara daha yakın hissediyor olabilirsin.
Evet kesinlikle böyle düşünüyorum asla anlaşamıyorum maalesef:(
Tam tahmin ettiğim gibi ben de yaşamıştım aynı durumu
Geçmişte yaşayamadığın, yarım kalmış baba sevgisi olabilir
Sırayla mı gönderiyorlar sizi, aynı sorudan 500 defa soruldu gir soruya yorumları oku
Hayatina almak istiyor musun sen karar verebildin mi bu konuda sadece uzaktan hoşlanmak gibi mi
Birbirimizi beğendiğimizden emin olduğum bi adam var ama adım atmıyor yaşça büyük biriyle olursam üzülmekten korkuyorum
Seni anlıyorum, bu normal bir şey.
Sevgi sahiplenilmek istemek huzur falan verebilirler, cinsel olarak aynı yormazlar
Seninle konuşmak isterim, eğitimci biri olarak
Yani benim takıntılı olarak beğendiğim bi adam var mesela onun fiziksel olarak çok iyi olduğunu düşünüyorum
Ben de spora gidiyorum, oldukça fit biriyim, cinsel hayatımız günde ikiden az olmaz, iki kişi arasında kalmak şartıyla fantezilere açık ve romantik biriyim, çiçek gönderip şiirler yazarım
Özgüvenli olmaları ve genellikle kadınlara nasıl davranmaları gerektiğini bilmeleri çekici geliyor olabilir.
Ergenlikten hala cikamadigin için baban yaşında elemanlardan hoslaniyorsun egimtisizlik olabilir cehalet olabilir
Avukatım 😂
Bende yaş ve karakter olarak olgun kişilere çekilirim ama saçı grileşmiş olmamalı ya o zaman çok babam vibe veriyor yapamam.
Hoşlandığım bir adam var onun saçları siyah ama yaşı büyük gri kısmı sadece bi örnek 😂
Çok normal bence.. ama tavsiye etmem. İlişki genelde tek gecelik ya da bir haftalık cinsellik olur.
Babanla ilgili problemlerin mi var ondan olabilir bir ara bende öyleyim terapi ile bazı şeylerin üzerine gidince cıtırlara bakmaya başladım 😁
amaaaan iyi ki 41 yaşında ama saçları grileşmemiş bir adamım :)
40 yaş üstü fakir erkekleri mi? Yoksa 40 yaş üstü zengin erkekleri mi? Net konuş da garibanlar hayale dalmasin 😂
Ben 27 yaşındayım aşık olduğum adam 55 yaşında 🤣🤣🤣
Benden beterleri varmış 😂 evli mi peki bekar mı
Boşanmış 8 yıldır yalnız yaşıyorum ama onu geçtim biz hayret ettik 55 yaşında olduğuna attım söylediğinde normalde erkeklerin 30 yaş dedi mi saçları dökülmeye başlar bunun alnı gözükmüyor saçtan bir de simsiyah kuzguni bir de fit böyle görmen lazım müdür yardımcısı Bir de bu bir gürlüyor bütün öğrenciler süblim tüplüm 7 katlı okulu günde öğle arası daha hiç 8 kez dolaşıyor öyle bir enerji öyle bir bomba 🤣🤣🤣
Benimki de çok karizmatik ya çok fena bi adam benimki de bi şirkette yönetici 42 falan diye tahmin ediyorum 😂😂😂 aramızda çekim var ama adım atmıyor
Senin yaş farkı bizden daha yakın en azından biz de ben onu her gün görüyorum 😓😓😓
Ah kızlar bende evli bir adamı seviyorum ben 23 o 32 çok aşığım iki yıldır üstelik bu diş doktorum bana ilgisi var ama adım atmıyor bende evli diye adım atamıyorum ne olacak bilmiyorum size başarılar 🥲
@eda334 offff çok kötü olmuş :( benimki de evli büyük ihtimalle adım atamıyor ben de evli olma ihtimalinden dolayı adım atamıyorum çok tutuldum adama yine seninki küçükmüş
Bu durumda en şanslınız ben mi oluyorum en azından benimki evli değil yani 8 yıl önce boşanmış iki kızı var 🤣🤣
Ama bizim aramızdaki yaş farkı en uçurum ben 27 o 55 hatta 56
Kız sen nasıl aşık oldun o kadar yaş farkıyla 😂 çok karizmatik demek ki bu arada benimki boşanmış olsun benim için okey ya sorun etmem çocuğu da ama evli olabilir 😭
Şok olduk ya görsen var ya 40-45 anca gösteriyor çok enerjik böyle çok dinamik bu yaşta bu enerjiyi nasıl sağlıyor hayret ediyorum 🤣🤣 kızının bir tanesi geçen sene evlendi bir tanesi de liseye gidiyor
Sen öğretmen misin okulda adam müdür mü 😂 ay çok merak ettim adamı ya
Evet öğretmenim ama müdür değil müdür yardımcısı da müdür sayılır aslında müdürümüz ufacık çocuk zaten 36 yaşında bir şey okulu genelde müdür yardımcısı çekip çeviriyor yani benim aşık olduğum adam 🤣
Gerçekten baya aşıksın sanırım e adam fark etmedi mi 😁😁😁 benimki fark etti sürekli gözü üstümde kesişiyoruz
Yok benimkisi fark etmedi zaten işine aşık bir adam olduğu için önünde diz çöksem de farkına varacağını sanmıyorum 🤣
Banada ilgi duyan çok sen yaşlarda ama yaş farkı çok fazla
Sen de genç kızlara yeşil ışık yakıyorsun demek ki onlar da ilgi duyuyor 😂
Yok ya ben bir şey yapmıyorum😄
Bakışlarımdan olabilir belki ama oda allah vergisi ekstra bir çaba yok yani tam tersi onlar yeşil ışık yakıyor ben kırmızı gösteriyorum🤣
Genç bir kadın tarafından beğenilmek ilgi görmek güzel bir şey ama sanırım çok yakın bir gelecekte bütün genç kadınlar olgun erkeklere ilgi duyacak
Neden kırmızı ışık peki neden istemiyorsun
Bilmem onuda bilmiyorum😀 kafam çok karışık hoşlandığım ilgilendiğim biri var o pek bana ilgi duymasada ben ona hala hisler besliyorum. Yakın zamanda bir tane denk geldi yaşı 22- 23 var yok bildiğin çıtır güzelde kızdı aslında kalbim koş yürü diyor bazen nasıl olsa görüştüğün kişidende hayır yok diyor aklım ise dur saçmalama diyor sonrasını düşünüyorum sanırım şimdi bir adım attım atarsam devamı gelecek belliki kızın aklında evlilik var evlilik düşüncesi olmasa bir şekilde olur ama hal böyle olunca bir kaosun ortasında kalırmıyım vs düşüncesi
Benim beğendiğim bi adam var o da beni çok beğeniyor biliyorum aylardır adım atmıyor adım atsın diye çok zorluyorum ama adamda çelikten irade var ya da evli 😂
Evlidir muhtemelen😀
Ah siz yokmu siz gelip. kafa karıştırıyonuz🤣
Bana şimdi bu kadar zorlasa muhtemelen kayıtsız kalamazdım mümkün değil kesin evlidir o
Evliyse de gözleri önüne baksın önümü kesiyor karşıma çıkıyor kendi beni bu hale getirdi şimdi adım atmıyor 😂 yüzük de takmıyor ama bence de evli beni bekliyor görmek için ama adım atmıyor
Dağ gibi deniz gibi ya seninle ya sensiz, gün gibi güneş gibi ne seninle ne sensiz sonumuz yok mu göremiyoruz yorulduk ikimiz hissettirdin değersiz 😀
Hahahahaha sorma ama bir de karizmatik ki anlatamam 😂
Yok ya sanmam bence sana öyle görünüyor 😀
Karizmatik ise uzak dur derim karda yürür izini belli etmez onlar😄
Arkadaşım da beğenmedi delirdi güzelliğine gençliğine yazık ne buldun bu yaşta adamda dedi çok agresif sert ve sinirli gözüküyormuş 😂
Yani bence haklı arkadaşın mantıklı düşünmek lazım yaş farkı çok sen 40 olduğunda o atmış olacak dahası bakalım hayattan beklentileriniz aynı mı sen atlı karıncaya binmek isteyeceksin o seni eleştirecek çocukmusun diye kafadan 15 sene yaşanmışlık var hele bir de evliyse yasak ilişki yorar adamı😀
Öyle gözüküyor mu
Ben öyle çocuksu biri değilim pek ya ama evliyse olmaz bi kere ben çok kıskancım evde bi kadının olması beni bitirir dayanamam tahammül edemem zaten adamın yuvasını da yıkmak istemem o ayrı
Adam çok karizmatik ya takım elbise o kadar yakışıyor ki eriyorum 😂
Onu örnek olarak söyledim yani senin yapmak istediğin şeyi o çok yapmış ve sıkılmış tercihleri değişmiş olacak demek istedim. Yani aklı başında olan bir insan böyle bir duruma sokmaz kendini
Manken herhalde bu😀 ya bu işte. her insanın başına geliyor bende üniversitede hocama aşık olmuştum muhteşem bir fiziği vardı kadının ingiliz atı gibi hatundu boy pos endam tanrıça gibiydi ama evliydi hödüğün biriyle😀şimdi 1.55, lik bir şirineye aşığım🤣rmaalesef istediğimizle değil alnımıza yazılanla yola devam ediyoruz
Gizlendim görmesin diye yazdıklarımı 23 yaşında çıtır ingiliz atı gibi hatun vs arada buraya giriyor zaten aramız limoni az bir şey toparladım bozulmasın yeniden 😅🤣
Hahaha çok manken değil tabii ama çok çekici bi adam tavırları duruşu hareketleri giyimi zaten ikimiz de klasik giyen insanlarız benim de boyum uzun o da 182 falan topukluyla mesafe çok az kalıyor aramızda bi çekim var bunu hissediyorum durumun farkında fark etmemesi imkansız kendimi onun gözünün içine sokuyorum ama çok da oralı olmuyorum gibi davranıyorum 😁 ama heyecanlandığımı görüyor eminim
Ne deyim allah tamamına erdirsin😃
Olgun (parali is gucu yerinde ) seviyorsundur
Benim durumum iyi zaten :)
Hahaha kesin
Hem beğenip nasıl olur da hem onlarla olmak istemiyorsun anlayamıyorum
Duygusal anlamda yaklaşmazlar diye çekiniyorum
Mesele olgunluksa kendinden küçüklerdende bulabirsin bence
Maalesef kafa yapım uymuyor
Bunu sadece kafana kazımışsın olgun kişi yaşa bakmaz senin dediğin kişiler de ya evli ya da yemediği boq kalmayan tipler
Yaşı büyük olup her haltı yapmaktansa küçük olsun olgun olsun
Hiç denk gelmedim
Küçük olmaz diye kendini alıştırdığın için öyle olmuştur
Neyse ki Erkekten anlayan kızların olması da güzel.
😂😂😂
Acayip meraklandırdın ama şu an :)))
Sen de genç kız seviyorsun galiba
Genç kız sevmeyen de, ne bileyim yani. 😏
Hahahahahaha
Yap hareketini bekliyorum :))
Benimde 35-40 yaş arası dikkatimi çekiyor yaşım 26 ama kendi yaşıtımla olmak istiyorum.
Tecrübe teoriden daha değerli bir mirastır. İlla herkes gibi düşünmüyor ve yaşamıyorsun diye aykırı olmuş sayılmazsın. Herkesin hayata bakış açısı farklıdır bu huyunun da tadını çıkar
Aynısını yaşıyorum benden küçük biri beni tavlamaya çalışıyor hadi hayırlısı sanırım olgunluk zeka oturmuş karakter vb özelliklerimizden dolayı
Ben de bi adama aynısını yapıyorum adam da beni beğeniyor biliyorum çekim var ama adam adım atmıyor beni mahvetti aylardır oyuncak etti
Yoksa beni tavlamaya çalışan kız sen misin 😂 şansa bi de burada denk geliyormuşuz😂😂 bi an şüphelendim doğruyu söyle çabuk
Yok anladığım kadarıyla hukukçusun ben de hukukçuyum. Hukukçu ve tıpçı adamlardan arkama bakmadan kaçarım 😂
Eskiden hukukçuydum artık sade kendi halinde biriyim
Anlayabiliyorum seni 😁
Yok ben daha çok başındayım ya çıtır bi hukukçuyum bırakmam henüz 😂
Çıtır çıtır yerler seni bunaltırlar neyse ekle beni çıtır şirine 😁
Neden tıpçı ve hukukçulardan kaçıyorsun
@kayıpbiriii kendim hukukçuyum hukukçu erkekler maalesef güvenilir değil doktorlar da keza aynı şekilde derin ilişki kuramazsın çok yüzeysel
Sende mi öylesin hugugçu😁😁😁
Aynen ya banada gemc kizlar cok takiliyo gecen 18 yasndaki kiz bana yurudu napicami bilemedim
Bence onlar çıtırlar çünkü Ve 25 yaş genç erkekler için kart gençler 18-20 arıyo genelde 40lara göre 25 genç
Baba sevgisi ya da ilgisi eksik olabilir. Sizin hoşlanma sandığımız şey o olabilir
Hayır babamla aram çok iyi yıllardır hiçbir sorun yaşamadık maşallah kavga bile etmeyiz bir dediğim iki olmaz
Seni anlıyor olabilirler ya da böyle daha anlayışlı geliyor olmalı
Ço basit. Çünkü gerçek erkeklerden kalanlar 40 in u'erinde. Şimdikiler premses oğlancıklar.
Evet öyle gerçekten
Tercih meselesi belki karakterinin net olması hoşuna gidiyor olabilir
Büyük ihtimalle
Birde ilgisi hoşuna gidiyor olabilir
Bu kadınlarda ki 15,20 yaş kendilerinden büyük erkeklerden hoşlanması bilim bile açıklayamadı daha
Daha olgun düşünüyorlar
Aslında olgun biri olmak yaşla alakalı değil kendini bilmek değer vermek kişiyi olduğu gibi kabul etmek ailenin yetiştirmesiyle alakalı bir durum
Bilmiyorum bana hep okumuş mevkisi iyi ama cahil kültürsüz erkekler denk geldi belki de okumakla olmuyor
Kadın cinayetlerinin çoğu okumuş adamlar işliyor okumakla adam olunsaydı evliya olurlardı
Cinsellik yoksa baba sevgisine ihtiyacın var
😂😂😂 baba sevgisi sorunum yok maşallah babamla çok iyiyiz
O zaman seninki başka bir sey
Beğenmek doğal ilişki farklı bir mesele; çekim her zaman mantıkla ölçülmez
Bilemiyorum ben de
Normal 🙂 Her şeyin net bir cevabı olmak zorunda değil, zamanla anlaşılır
Baba sevgisimi gormedin
Tam tersi annemden bile daha yakınım babamla
Yani babamla annemle anlaştığımdan daha iyi anlaşıyorum
Bu da midesiz olmanın başka bir versiyonu.
Çok ilginç kadınların bu kadar terbiyesizce ve saldırganca cevap vermesi mesela seni rahatsız eden ne oldu? Bu kadar ağzı bozuk ve terbiyesiz olmayın
Normal mi kızım? Genç bedenini moruk bir bedenle yaşamak istiyorsun senin iyiliğin için saldırganız.
Ben kafa yapısına ve deneyime daha çok önem veriyorum kendimden 8 yaş büyük 33 yaşında biri bile beni açmadı ne yapabilirim olmuyor yapamıyorum ne istediğini bilen erkekler çok daha iyi maalesef ki 33 yaşında biriyle bile anlaşamıyorum
Cogunun maddi durumu iyi oluyor, bu seni cekiyordur.
baba sevgisi görmeyen kadınlar genellikle kendinden büyük adama aşık olurlar sevgi beklerler
Burcunuz ne peki. Ve belliki hayat sizide kısa zamanda olgunlaştırmış.
Herkesin tercihi farklıdır ve saygı duymak gerek. Anlaşabiliyorsan ne güzel
40 yaş üstü adamda ne saç kalır ne baş ne de taş
30 yaşındayım maks kendimden 1-2 yaş büyük ve küçük birisiyle olmak isterim canım mısınız nesiniz siz ya
36 niye olmuyor mesela
Olur belki
O zaman merhaba :)
Genelde evli erkeklere asılıyorsunuz sizin gibi kızlar ne yazık ki🙄
Çok yanlış bir genelleme ve üzücü ben hiçbir yaşı büyük erkeğe adım atmam atmadım onlar adım atmadan ilerlemem genç olgun hiçbir erkeğe asılmadım da evli olmadığından emin olmadan ilişkiye başlamam neden peşimizde dolanan erkeklere hesap sormak yerine kadınlara bunları yazıyorsunuz anlamıyorum
Seni bilemem çoğunluk toplumda durum bu ne yazık ki …erkeklerde suç yok demedim ben ki
evli çıkıyor dikkat
O yüzden hiçbir zaman ilk adımı atmayı düşünmüyorum evli bir adamın aklına girip yuvasını yıkmak istemem 😔
ilk adımı onlar atıyor zaten utanmadan
E devlet medeni durumu görmeden konuşmam 😂
baba sevgisi görmemişsin
Cevaplara çok yazdım ama tekrar yazayım babamla aram çook iyi maşallah istediğim her şey oldu özel okullar araba maddi manevi her gün sohbet ederiz beni hep destekler 1. sınıfa kadar babamla uyurdum annemle olduğumdan daha yakınım diyebilirim
peki
Baba eksikliği falan mı yaşıyorsun
Aşağıda birkaç kişiye cevap verdim tam tersi babam bana çok düşkün ben de ona bir dediğimi iki etmedi yıllardır maşallah ailemle aram çok iyidir maddi ve manevi anlamda çok rahat büyüdüm hala daha öyle bu onunla alakalı değil bence
Bizim Hasan amca var ayarliyim
Hahahahahahahaha sesli güldüm
E normal sayılır artık
Hic çekinmem İstanbul mu 😀
😂😁 hayır
Tüh olmadı desene İstanbula gelmek istersen haber ver boşta olursam yaparız gezeriz
Sana kendini güvende hissettiriyordur
Evet
Gariban olduğundan mütevellit
Avukatım maddi durumum gayet iyi beğendiğim adam da bir şirkette yönetici ama bir türlü adım gelmiyor maalesef
Garibanlık bir tek maddi durumdan dolayı söylenmez
Korumacılıklarını seversin
Evet
Hmm senin gibi çıtırlar az
Doktorlar benden uzak dursun 😂😂😂
Tamam anlaşıldı 😅
Hukukçu tıpçı anlaşır lafı yalan bence 😂
Haklısın yani senden korktum ne desen haklısın tamam
😂😂😂
😜
senin yaşların güzel
Maalesef ben kendi yaşıtlarımla ya da 35 e kadar hatta anlaşamıyorum olgun erkeklerden hoşlanıyorum diyince de genç erkekler bana kızıyor ne anlıyorsunuz yaşlılardan diyorlar 😂 ne yapayım
haklısın çok takma bende pek anlaşamazdım canım gelirlerdi
Paranın onlarda olduğunu biliyon seni seni
Maddiyatla ilgili değil maalesef benim de maddi durumum iyi
Anladım zevk demek yaşadığınız yer neresi
sen tecrübe istiyorsunbiraz
Evet belki de sebebi o bilmiyorum daha olgun deneyimli ve ağır geliyorlar ne yapmaları gerektiğini biliyorlar gibi hissediyorum
her olgun dediğin gibi olmayabilir ama tamamen şans ya biraz :)
Evet doğru o da şans işi ama bakalım umarım olgun bi adamla olurum
oda sana bağlı şans verirsen olursun :)
Normal. Cok var senin gibi
Benim çevremde çok yok
Benim cevremde cok var ama 🙂
Beğendiğim bi adam var ama benimle konuşmuyor o kadar beğeniyorum ki kalbim duracak gibi oluyor onu görünce 41 42 yaşlarında yüzük takmıyor evli mi bilmiyorum ama
Evlidir o yaslarda bekar olmasi zor. Evliler pek yuzuk takmiyor bu devirde. Yuzuk anlamini yitirdi kimse umursamiyor diye bosuna takmiyoruz
Ne yapacağım bilmiyorum aklımdan çıkartamıyorum
Sen onunla konusursan o seninle konusur ilk adimi senden bekler
Tabi biraz da guzel olman lazim
Çok heyecanlanıyorum nasıl konuşacağım ki bana merhaba dese bayılırım orada herhalde 😂
Güzel bi kız olduğumdan eminim
Niye heyecanlaniyorsun ki o zaman? Zaten sen bu haldeysen sana ilgisi coktan beri var seni kendisi bilerek tavlamış. Sen herhangi bi konuda konusma acsan o devamini getirir
O beni bu duruma getirdi zaten ben onu fark etmemiştim bile kendisi yaptı işte şimdi bu hale getirdi konuşmuyor adım atmıyor öyle öfkeleniyorum ki bazen gayet normal yolunda bi hayatım vardı hareketleriyle dikkatimi çekti başardı
Eger kafana cok takilacak biriyse cok bulasma cunku bikrac kerelik olur bulusmaniz sonrasi olmaz. Beklentin uzun vadeli iliskiyse uzulursün sadece
Ama sen de o niyetteysen bi el sallasan işi olmus bil
Ben de bundan korkuyorum ya adama çok bağlanırsam bırakamazsam ve evli çıkarsa kendi kendimi bitiririm ama onunla olmayı da çok istiyorum artık düşünmekten mahvoldum 5 aydır
Bu isin varacagi sey netlesmis bence. Gecmis olsun diyelim simdiden 🙂
Napıcam 😭 kurtulamıyorum bu histen ne yapmamı önerirsin peki aslında ben de adamı çok zorluyorum konuşmasını sağlamak için ama yok o da iradeli konuşmuyor bakışlarından beni beklemesinden her şeyden anlayabiliyorum aslında beğendiğini ama neden böyle yapıyor o da farkında benim beğendiğimin
Tabiki farkinda zaten bilerek işlemiş nakış gibi. Muhtemelen cok yakisikli degildir. Onlar genelde boyle kacak dövüşür tavlama işinde. Ben onu senin önunde mum ettirmesini bilirim de uzun iş şimdi 🙂
Yani ben çok beğeniyorum karizmatik bi adam zaten genelde takım elbise giyiyor uzun boylu saç tıraşı hep çok düzgün boyu 180 181 ben de 170 im biraz topuklu giydiğimde benden uzun oluyor hala arkadaşım hiç beğenmedi ama adamı gördü. Yaşı çok büyük duruyor yan yana dursanız çok belli olur yaş farkı diyor. Adam onu görünce heyecanlandığımı falan çok iyi biliyor artık rezil olacağım kadar oldum 😂 yan yana denk geldiğimizde arabalarımız yan yanayken yüzünde bi ifade vardı hiç unutmuyorum o an anladım benim onu beğendiğimi anladığını zaten heyecandan çok bakamadım gözlerine ama o yaptı bunu şimdi de ben genç olduğum için nasıl baş edeceğimi bilmiyorum
O simdi kacan kovalanir taktigi yapmis baya da ise yaramis o yuzden abartmis uzatmis. Senin onu panikletmen lazim. Ayni ortamda misiniz sık denk geliyor musunuz ona gore yol izlemen lazim
Ya her şeyi denedim her şeyi adamı adım atması için zorluyorum yok uzun süre karşısına çıkmıyorum sonra birden çıkıyorum yine yok izliyorum konuşması için fırsat yaratıyorum biraz öyle boş boş oyalanıyorum yakınlarında gelip merhaba demesi için yine yok valla şaşırdım ya gerçekten bıktım bu adamdan evliysen de beni iş çıkışında bekleme beni görmek için fırsat kovalama git uzak dur ben de artık uzak kalamıyorum sürekli ona bakmak ister oldum ayrı kalamıyorum
Çok uyanık bi adam ya o kadar profesyonel ki şapka çıkartıyorum 😂
Muhtemelen evlidir o yuzden ilk adimi senin atmani 1-0 baslamayi cok onemsiyor. Ona yapilacak cok sey var. Bircok formatta panikletenilirsin mesela kizlar genelde olmus bitmis iliskide yapiyorlar baskasiyla kiskandirmayi ama orada ise yaramaz ters teper ama bu durumda bu adamda birebir ise yarar. Ya da bunun yanindan gecerken bi arkadasinla konus kiz arkadasin da olabilir belalti bi muhabbet ac cok rahat biri gibi davranabilirsin. Ya da adama ters kose yapip orada beklerken binayla ilgili bisey sorarsin bilmezse a pardon sizi burada gorevli sandim genelde bekliyorsunuz diyip devam et.
Evliyse kısmı bile beni mahvetti… geçen gün rastgele bi anda adam arabasıyla yanımdan geçti plakadan dikkatimi çekti önce sonra baktım o gerçekten beni fark etmedi mi bilmiyorum ama bakmadı geçerken nasıl fark etmez onu da anlamadım çünkü benim yanımdan geçmeden önce trafikte bekledi bir süre ben yayaydım ben baktım ama tabii ki dayanamadım yanında kadın yoktu o an öyle rahatladım ki anlatamam
Farketse de farketmemis gibi davranabilir. Buyuk ihtimal oyle olmustur. Biraz daha kolay gister kendini cesaret bulur. Gerekirse ilk adimi sen at zaten adam onu bekliyor. Ama dedigim gibi kisa vadeli olacak. uzun. bisey bekliyorsan zor gibi
Ama senden aldigim vibe a gore kisa da olsa katlanacaksin o adam icin. Yanilmam bu islerde
şu an bile konuşunca aklıma geldi çok özledim 😂 kabullendim artık napayım ya adım atabilsem atıcam yok normalde çok atılgan ve konuşkan biriyim hatta biz onunla ilk karşılaştığımız zaman ben ondan etkilenmemiştim beğenmiştim ne karizmatik adam demiştim ama yani öyle bi etki olmamıştı bi şaka yapmıştım ona bi cümle söylemiştim gülmüştü ilk ve son defa gülerken gördüm onu yüz ifadesi çok sert ben de çekiniyorum ne yapayım arkadaşım gördüğünde bile dedi ne kadar agrasif duruyor diye zaten benim o cümlemden sonra o durmadı benim aklıma girdi ya katlanacaksam katlanayım sonu güzel olacaksa ama işte sonu olur mu nasıl olur
Bence de var ya kesin fark etti bakmadı bilerek ben de saf gibi hemen atladım baktım çok çabuk düşüyorum oyun oynuyor resmen
Evet oynuyor kesinlikle. Erkekler sabittir her kadina ilgi duyarlar sadece onu tavlamak. icin her erkek ayri bir rol secer kendine. Bu karizmatik takilmaya calisiyor. İlk cumlen neydi mesela neye guldu
Ben otoparktaydım arabamı park etmeye çalışıyordum onun arabası SUV tam aile arabası yani :( neyse işte bu adam da bagajdan bi şeyler alıyormuş ben de görmedim kimse yok diye rahat rahat uğraşıyorum parkta çok iyi değilim maalesef arabam da uzun bi araba cebelleşirken o işini bitirdi arabaya baktı ne yapıyor bu gibisinden kötü bi yüz ifadesiyle araba erkek arabası gibi duran bi model çünkü sonra bana baktı ben de direksiyondan ellerimi kaldırıp olmuyor park edemiyorum ya yaptım gülerek o da güldü baya elinde dosyalar vardı sonra yanımda geçti ofise girdi. Sonra ben biriyle date e falan çıktım ya o kadar alakasızım adamla sonra bir gün bizim çalıştığımız yerler çok yakın aynı yeri kullanıyoruz park olarak zaten karşılaşıyoruz sürekli ofisler çok yakın. Beni iş çıkışlarımda beklemeye başladı bi gün önümü kesti arabasıyla ben geçerken sonra fark ettim onu aslında
Cok guzel. baslamis olay. Bu da seni baya begenmis bence. Yoksa o kadar role kaptirmaz kendini. Normalde bu asamaya gelmeden adim atmasi lazimdi. Senin ilginden emin oldugu icin simdi beklemeye gecmis ayni seyi devam ettiriyor. Onu silkeleyip kendine getirmen lazim bi sekilde. Bi gun park ederken orada olursa nasil gelisme var mi diye sorabilirsin mesela
Davar degilse konusur artik😂
Zaten beni çok beğeniyor bunun farkındayım bi gün siyah klasik kısa bi elbise giymiştim çok da mini değil ama kısaydı topuklu giyiyorum genelde zaten iş gereği o gün yanımdan geçerken ben hiç oralı olmadım bile ama gözleri üstümde arabalarımıza bindikten sonra beni izledi yanımda ya konuşsana be adam 😂 sonra ben arabayı çalıştırınca beraber çıktık bekledi beni öyle deli ediyor beni 😂 bi de bi garip bazen dakikalarca benim çıkmamı bekliyor ben geç çıkıyorum bazen beklemeden gidiyor değişik bi adam çözemedim. Sanırım çalışanları vardı bi günde yanında onlar bi şey konuşurken sadece beni izledi sonra ben ayrılacaktım oradan onu anlayınca adamlar konuşurken ayrıldı yanlarından benim yanıma geldi ama hala konuşmuyor bakıyor öyle o konuşan adamlar da şaşırdı hatta bi şey konuşuyorduk gibisinden 😂 ben de inat ettim merhaba demiyorum o da demiyor ne irade varmış ya ben erkek olsam çoktan demiştim
🙂🙂 komikmis. Adam abandone olmus bence. Anladigim kadariyla sen fazla guzel de olabilirsin. Oyle olunca da cesaret edemiyor olabilir.
O siyah klasik elbise topuklu falan da bilirim cok vicdansizca bir kombinasyon adam delirmistir
Çevremde herkes yazık ediyorsun güzelliğine diyip duruyor ama ben aklımdan atamıyorum maalesef gerçekten fiziksel olarak dikkat çekiyorum uzun boylu kıvırcık saçlı güzel biriyim ama bi tek bu adam adım atmadı şaka gibi ya delirtti beni
Adam deliriyor da tık yok 😂 o da çok karizmatik bu arada gömleklerinin üstünde duruşu bazen polo yaka giyiyor saatleri duruşu falan efsane geliyor bana takım da bi başka yakışıyor ya 😂😂😂 bi kere öpsem en azından sanki biraz daha durulucam 😂
Zaten bu isler boyledir. Guzel bir kiz ilgiye alismistir ilgi gosterirsen konusursan dadanirsan siradan olursun. O yuzden guzel kizlara bu sekil yapanlar kazanir. Adam dogru yaklasmis zaten tavlamis ta ama abartmasi hata olmus sonra cok pisman olur arada biri seni kaparsa
Ohoo kaç kişiyi reddettim 5 ayda benim gözüm kör oldu resmen biri kapamıyor 😂 ama çok da emin olmasın tabii artık beklemeyebilirim 😂 ama adam nasıl beni kendine bağladı bu kadar bilmiyorum nasıl bu kadar heyecanlanabiliyorum çünkü hiç yaşamadığım duygular yani o kadar çekiliyorum ki ona bakışlarını yakın mesafe hissedince bile resmen sıcak basıyor vücudum yüzüm fark etmesin diye akla karayı seçiyorum acaba diğerleri gibi hemen gelmedi diye mi yaşı büyük olgun diye mi bilmiyorum
hayir bence sen farketmeden herseyi bilerek yapmis seni tavlamis.. erkekler gorundukleri kadar düz degiller bu tur seyleri cok yaparlar. İlgiyi kaybettigin anda kendini gostermis ilgini alinca geri cekilmis cok basit numaralar aslinda ama garip sekilde ise yariyor kadinlarda
Gerçekten çok büyük bi sabır yani şöyle söyliyim ben otoparka girerken bir gün girişte genç bi çocuk arabasıyla girerken beni fark etti yani 27 falandır anca ama tabii benim gözüm benimkinden başkasını görmüyor hemen onu görmek istedim nasıl heyecanlanıyım adamı göreceğim diye gittim baktım camlarını açmış arabasında oturmuş bekliyor beni gördü o da yine konuşmuyor tabii birlikte çıkacaktık ama o girişte beni gören çocuk sağ olsun arabasını geldi adamla çıkarken aramıza soktu adam da yol vermek zorunda kaldı çocuk beni yol boyunca taciz etti resmen sıkıştırarak en son camdan bi şeyler söylemeye çalıştı oralı olmadım yani diyeceğim şu ki gerçekten dikkat çeken biri olduğumu düşünüyorum adam niye böyle yapıyor hep yapmaya devam mı edecek 😭 gerçekten artık onu düşünüyorum tüm gün ne yaptıysa başarılı oldu ayarladı beni şu an benimle konuşsa karşısında eririm resmen temas etsem herhalde alev alırım 😂
Normalde sen konusursan ortalik alev alir o kadarini soylim. Sen de biraz inat etmissin ama seninki normal garip davranan o. Yine de sen adim atarsan o kosar bence
Konustugunda da boyle odunluk yaparsa en azindan kendi yoluna bakarsin seni de oyalanmamis olursun en verimli cagindasin firsatlari tepiyorsundur bos yere
Nasıl diyicem ki ya evliyse ya ben aslında kendimi kaptırıp evli çıkmasından korkuyorum sanırım bırakamam ben çok kıskancım bir de başka bi kadın olma ihtimali benim sonumu bile getirir düşünmek dahi istemiyorum bazen arkadaşlarım soğutmak için şu an karısıyla evindedir diyor nasıl sinirleniyorum kabul edemiyorum 😂 işte böyle bir şeyle karşılaşıp adama kendimi tamamen sunmaktan korkuyorum çünkü ben mantıkla hareket edemiyorum
Seni anliyorum ama zaten tanidigindauhtemelen bu muymis ya diyip aşacaksin bu olayi.
Hiçbir erkeğe bu kadar yükselmemiştim bu adam gibi adım atmayan bi adama bu kadar yükselmene sinir oluyorum
Evet haklısın belki de öyle olacak ama adam yüzünden kendimi dilf avcısı gibi hissediyorum 😂 bunu da yaptım ya şaka gibi adamı konuşsun adım atsın diye tahrik etmekten yoruldum ama çelikten iradesi var maşallah
O senden gizli iliski yasamayi kabul edecek kadar tav olmani bekliyor buna hazirlikli olmalisin. Normal bir iliskide kizlarin bunu asla kabul etmeyecegini bildikleri icin iyice tav olana kadar işliyordur. Sen bu sekilde yaklasirsan kabul etmeme sansi yok ama sen kabul eder misin bilmem. Nirmalde etmemen lazim ama gozunde buyuttugun bu olayi asman icin gerekli olabilir
Ben kabul etsem duygularım kabul edemez maalesef ki benden başka bi kadın olduğunu bilmek beni bitirir. Bir de bu adamın kıdemi yüksek yönetici pozisyonunda o yüzden de temkinli yaklaşıyor olabilir bilmiyorum ama benim olan erkeği paylaşmaya tahammül edemem düşününce bile kötü oluyorum 😂 ama bi kere de olsa onunla yakınlaşmak da istiyorum bi yandan bilmiyorum
Sana şunu soyleyebilirim. Cok benzer seylere sahit oldum detay veremeyecegim ama benzer durumlari yasayan yakindan tanidigim kadinlar var. Ne yapip edip işi oraya vardiriyorlar sen isi bilen birine denk gelmissin kacarin yok o adam istedigini alacak. Sen de pisman olacagini bile bile ona ayak uyduracaksin. Sonrasinda da gercekten pisman olacaksin. Pisman olacagini bile bile yaptigin biseyden cok ta pisman olmaman lazim dimi? Ama hayir gercekten geriye donme sansin olsa "ona asla adim atmazdim asla bunlari yasamazdim" diceksin. Tecrubeyle sabit tabi burdan hic tanimadiginin birinin bu tecrubelerinin sende etkisi olmayacak biliyirum ama isin sonunu bilsen hic bulaşmazsin aslinda.
şu an onunla birlikte olursam sanki hiç pişman olmayacak gibi hissediyorum gerçekten ya çok güzel anlatmışsın normalde hiçbir erkeğe böyle hissetmem takmam geçerim değer vermem ama bu adam gerçekten çok etkiledi ya bildiğin gibi değil o kadar farkındaki bazen benim onu beklediğimi izlediğimi görünce yanıma doğru elleri cebinde geliyor resmen o kadar rahat ki hiçbir şekilde gerilmiyor ama ben tam tersi nasıl gözlerimi kaçıracağımı şaşırıyorum üstümde bi baskı gerginlik kuruyor birlikte olsak kesin her dediğini istediğini yaptırır bana normalde çok dik başlıyım ama yok bu adam kendini belli ediyor
Sen muhtemelen farkindasindir zaten ama siz kadinlarin inanilmaz bir meslek ve otorite fetişiniz var. O mudur pozisyonda olmasa dikkatini bu kadar cekmezdi veya mudur olsa da giyinmeyi aksesuar takmayi bilmese yine olmazdi. Ya da ikisi yine olsa boyle kendini senin gozune gozune soktuktan sonra cool numarasi yapmasa yine olmazdi. Ama butun sartlari yerine getirmis emegiyle kazanmis gonlunu.
Evet ben seviyorum bunu inkar etmiyorum ama para değil maddiyat değil tamamen yönetme becerisi olan mevkiyi seviyorum yoksa durumu bu adamdan kat kat iyi olan kişiler de sevgili olmak istedi ama ben istemedim o güç ve saygınlık benim hoşuma gidiyor sanırım normalde bugün orada işim yoktu ama öyle bir özledim ki şimdi hazırlanıyorum onu görmeye gideceğim 😂 yaz aylarında vücut losyonumu bile ışıltılı sürüyordum belki fark eder diye ama yine de olmadı 😂
Evet parasal bir olay degil meslekle alakali. Sen de tatlı bi takintı haline gelmis. Siyah kalem etekler ya da pileli etekler altina siyah ince corap topuklu ayakkabi ve gogus dekoltesi. İsin hilesi bunlar. Ayrica sacini daginik topla yuzun acilsin. Bunlar isin hileleri. Peki senin adini biliyor mu? Bilmiyorsa bi sekilde duyur. Biz mesela arkadaslarim begendigi birini gorunce telefonu kulagina alip evet kargo benim adima evet xxxdx xxxd adina gelecekti diye isim soyisim soyluyor cok ise yariyor isimden Instagram buluyorlar ekliyorlar
Hahaha arkadaşlarım dalga geçiyor bu adam Facebook kullanıyordur diye ya instası var mıdır bilmem ama maşallah telefon elinden düşmüyor olabilir de bilemiyorum ya aslında arabam şansa uyarı veriyor normalde öyle arıza çıkaran bi araba değil nazar değmesin de ben de anlamam arabadan gerçekten eğer bugün heyecanımı yenersem yardım isteyip ne olduğunu falan soracağım arabaya 🙈 ama öyle bi adam ki çok etkileniyorum nasıl desem patrick dempseyin 45 yaşındaki hali gibi kahverengi gözlüsü öyle etkileyici bi adam bugün bu taktiği deneyeceğim
Yok bence yapma yardim isteme isini. Guzel olmuyor tecrubeyle sabit. Bana oyle yapanlardan soguyorum hemen. Baska sekilde tanis biraz firlamalik yap oyle daha iyi olur
Ya adam çok sert duruyor biraz yüzü yumuşasa konuşucam çok sert mizaçlı dilimin ucuna geliyor geri gidiyor anlamadım neden böyle niye böyle yapıyor gülmüyor mu acaba normalde de
Yok oyle gorundugune bakma seni her gordugunde içinin 🤪🤪 boyle olduguna emin ol. Benim cevrem. cok genistir bana guven bu konuda. Gozünde fazla buyutmussun olayi. Bi gun yanindan gecerken " sabir bakarak instagramimi verir misin?" Diye sor hic lafi evirip cevirme dimdik ciddi sekilde sor ve cevap bekle. Agzinda biseyler gevelemesine izin verme veriyorsa versin vermiyorsa hafif bir gulumseyerek tamam iyi gunler de. Her turlu sen kazanacaksin ya verecek ya da sonra ilgi gostermeye baslayacak
Ay ben bunu hayatta yapamam başka erkek olsa cidden yaparım yani çoğu zaman kız arkadaşlarım biriyle konulmak istediğinde çekindiğinde iki taraf da erkeği masaya onun için ben bile davet ediyorum geçmişte bunları bile yaptım ama yok adamı görünce sanki kal geliyor kendime şaşırıyorum ilk görüşümde nasıl öyle demişim 😂 ama tabii etkilenmediğim için merhaba demeye çalışacağım ya merhaba diyip hiç oralı olmadan giderse mahvolurum çok üzülürüm çok korkuyorum böyle bi cevap almaktan
Oyle yapmaz diye garanti veremem ama %99 ihtimalle oyle yapmaz hemen baslar sureç. %1 ihtimalle oyle yapar ama sebebi şoka girip sacmalamasidir tam 10 saniye sonra zamani geri almak kster ama cok gec olir sonra hayat boyu pismanlik 😅 senin anlattigin kadariyla bu arkadas ya Ankara merkez bakanliklarda ust duzey memur ya da bir sirkettbolge sorumlusu falan. Eger bunlardan biriyse bu daha level 2 boss sayilir 🙂 bana guven diyorum bu konuda dibi dusecek adamin. Mutluluktan ne yapacagini sasiracak. Cok daha kallavi adamlarin boyle durumlarda nasil sevindigini gorsen rahat edecekisn de iste sihirli kure yok ki gosterelim olaylari 🙂
Evet nokta atışı en bilindik şirketlerden birinde bölge müdürlüğünde tebrik ederim nasıl bildin 😂 ben kendi işinde gücünde giden masum bir kızdım o beni yoldan çıkardı 😂 bir de bi bakımlı bi karizmatik anlatamam ya gayet de özgüvenli duruyor ama hala bi atak yapamadı 😂 valla sevinir mi egosu tatmin olup gider mi bilmiyorum bi gün iş çıkışı tamamen aklımdan çıkmış biraz geç gittim arabama bi baktım hemen hemen herkes boşalmış bi bu var bu da artık yavaş yavaş çıkıyor otoparktan ama bi umut görürüm diye nasıl yavaş kağanı gibi 😂 son anda gördü beni o mimiklerini hiç unutmuyorum e madem bu kadar görmek istiyorsun konuş be 😂
O sadece senle ilgilenmiyor ayni anda 10 fazla kisiyi boyle yakin radarina almistir o yuzden bu kadar sabirli. Ama bu onun icin onemsiz oldugun anlamina gelmiyor sadece digerlerinden dusen olursa sana karsi daha sabirli kalmayi basariyor. O yuzden adim atarsan sonuc alirsin atmazsan daha surundurebilir. Benim bir arkadasim bu tarife cok yakin biri zaten biraz daha leveli yuksek sadece 🙂 mesela o bi kadini 9 sene radarda tutup sonra elde etmisti. Ama taktikler hep benzer sadece ilgini belli et ve kenara cekilip bekle
Bu ne ya 😂 ben hayatta bekleyemem o kadar sabırsız biriyim ki asla bekleyemiyorum hem çok istiyorum her şeyi hem de çok çabuk olsun 😂 ama gözüm hep onun çalıştığı yerdeki kadınlarda öyle çok güzel kadın yok ya bilemedim ama radarları açık bi adam olduğu da kesin 😂 bir de kimseyle konuşmaması biraz kibirli olması nasıl hoşuma gidiyor birkaç kere onunla konuşan birkaç çalışanla konuşmasına şahit oldum o görmemişti beni çok hoşuma gitti konuşması tavırları 190 26 27 yaşındaki erkekleri reddedip tutulduğum adam 😂
Sen bu kadar tav olmusken seni kacirirsa cok buyuk hata olur. İki tarafa da basarilar diliyorum bu is olmazsa adama daha cok uzulirum anladigim kadariyla buyuk kaybeden o olacak 😂
Bu yaşına gelmiş çıtır 25lik kız etrafında dolaşıyor resmen artık çok belli ediyorum bi daha zor bulur 15 17 yaş küçüğü 😂
Ya yaş olarak bulunuyor neler neler geliyor bi bilsen agzin acik kalir. Ama senin durumun sadece yas olayi degil. Şu takik tavrin hazir halin anlattigin kadariyla giyimin guzelligin falan pek bulunacak sey degil. Konusma tarzin falan da simdilerde pek rastlanmiyor emin ol. Bu sekilde anlatmak istedigini net anlatan anlttigm seyi dkrek anlayan pek kimse yok. Belki de bu yuzden yasitlarinla anlasamiyorsun kafa yapin olgunlugun 40 gibi
Ya evet gerçekten öyle ben çok açık ve net bi insanım şu an erkekler saçma sapan oyunlar oynuyor ergen ergen hareketler ya bi de çapkın erkek rolleri 😂 ben onlara pas bile vermem o kadar komik görünüyorlar ki ben çok zorluk gördüm tavırları üstlerinde 10 beden büyük duruyor 😂 o yüzden de anlaşamıyorum ben istiyorum ki benim üstümde baskı kursun beni biraz yavaşlatsın ben kendim zaten baskın karakterim erkeğin benden baskın olmasını istiyorum ne yaptığını bilen işini bilen biri olmalı bu da Türk erkeklerinde 35 40 sonrası daha çok oluyor
O kadar süslendim kombin makyaj adam yoktu.. Of ya dram yaşıyorum
Cok kotu olmus. Bosa gitmesin bari cuma aksami gez dolas sende 🙂
Ya bu adam için harcadığım uğraşı bilse gelip konuşur yazdan beri her gün onun için süsleniyorum haftaiçi kombin ayarlamaktan alışveriş yapmaktan yoruldum 😂
Belki paspal giyinsen gelecek nerden biliyorsun? Fazla guzel oluyorsan cesaret edemiyorsa nolcak? Mesela gariptir Ben de en buyuk aksiyonlar hep kendimden utanacagim kadar kotu bir sac sakal kiyafet kombinasyonuylayken oldu
Hım öyle mi diyorsun ama beni beğensin istiyorum çok dikkat ediyorum her seferinde farklı ve klasik giymeye özen gösteriyorum çanta kıyafet gözlük vs ama o da çok karizmatik ben ona öyle diyor muyum 🙈 gerçi o genelde hep takım giyiyor arada başka klasik kombin yapıyor
Ya hepsini bir yana koydum. Senin bu yasadığın şey bile basli basina çok guzel bir anı biliyor musun? Bu gidip te bulamadigin gunun bile tadını cıkar ileride guzel bir hatira olarak kalacak hepsi. Bu yastayken şu yasadigin haller hepsi cok degerli. O olur ya da olmaz iki durumda da guzel yaşamak dedigin şey boyle seylerden ibaret. Çok gipta ettim su an sana. Yani yanindaki arkadaslarin da egleniyorsur mutlu oluyordur senle birlikte heyecanlaniyordur ne guzel benim bile aksamima renk kattin ta burdan 🙂 umarim hersey gönlüne gore olur hayat boyu
Hahaha teşekkür ederim ben burayı ilk defa açtım nasıl mesajlaşılıyor bilmiyorum eğer mesaj atarsan konuşuruz ben severim sohbet etmeyi konuşmayı anladığım kadarıyla sen benden büyüksün bana öğreteceğin vereceğin taktikler akıllar olur 😂 arkadaşlarıma gelince onlar eğlenmiyorlar kızıyorlar başına gelecek iş var senin diyorlar kaşınıyormuşum 🙈
Olsun oyle dediklerime bakma egleniyorlardir onlar seviyorlardir hallerin. Profilime basip ordan direk mesaj atabiliyorsun ya da ordan ekleyebiliyorsun. Sen gizlisin diye ben sana yapamiyorum. Senin yapman lazim
Profile basinca en jstte mesaj ve + isaretleri var
Ekledim ama oldu mu anlayamadımm
Oldu.
Baba kompleksi
Hayır tam tersi babam maddi manevi çevremde gördüğüm en çok destek veren babadır sanırım. Şu zamana kadar istediğim hiçbir şeyi reddetmedi istediğim okula ücreti fazla olmasına rağmen yolladı arabamı aldı gözümün içine bakar yani hiç öyle düşündüğünüz gibi bi aile hayatım yok aksine çok huzurlu maşallah ama anlamadım ki neden böyle
Herkesi kendi baban gibi sanarsan çok üzülürsün ayrıca bu bahs ettiğin adamların çoğu sadece cinsellik peşinde yani seni kullanmak ister o halde uzak dur derim kanka
Çoğu arkadaşım da aynısını söylüyor belki de haklılar bilmiyorum ama nasıl aşacağım bilmiyorum kimseye şans vermek istemiyorum vermiyorum
Haklılar tabi biz bu sitede bile her gün neler neler duyuyoruz adamların kızlara nasıl yanaştığını da defalarca gördüm çok iğrenç cidden yani kanma inanma
Sadece işine gücüne odaklan doğru kişi elbette çıkar karşına hemde hiç ummadığın bir anda
Evet canım ne diyim inşallah güzel olur her şey 🥺
Çekim gücüne sahibisin ondan
Yani beni beğendiğini bildiğim biri var tahmini 41 42 civarında ama asla adım atmıyor :( çok da çekim gücüne sahip miyim bilmiyorum
Olabilir belki senden yaklaşımı tam almamış olabilir
Çok fazla belli ediyorum aslında heyecanlandığımı beğendiğimi
Hmm ozaman taktik değiştirilir sen dur o kovalasin seni
Ya yok ya hiç kovalayacak bi adam değil çok ağır
Sende yenisini bul ozaman seni hayatta coşturacak birisini anlarsın sen onu
Olgun seviyorsun yani
Evet
Normal çünkü olgun ne istediğini bilendir
10 yaş az olsaymış keşke istediğin...
Genelleme yapmıyorum ama 35 yaşındaki erkekler bile en azından karşılaştıklarım hiç olgun değil daha ağır olgun biri istiyorum
Onlarla olmak istemiyorum yazmışsın. Yanlış mı yazdın?
Hayır şöyle birine daha aynı cevabı verdim ileride sorun olur mu diye düşünüyorum korkuyorum 50 yaşındayken ben yeni 30 uma gireceğim mesela
O yüzden bence ideali benim yaşlar :D
Uyum olursa sorun yok
Kücük degilsin kiya
Merhaba
Denedin mi