30 yıllık hayatımda kadınların neden düzgün erkeklerden hoşlanmadığını çözemedim?

Kariyermiş, dürüstlükmüş, özgüvenmiş hepsi boş. Kadınlar cidden acı çekmekten hoşlanıyor. Kaç yıllık diş hekimiyim, spor yapıyorum, sigara alkol de yok, çevremde o kadar insan var ama ben hiç birisi tarafından beğenilen olmadım. Nerde p*ç var cımbızla buluyorlar. Nerde kendilerini ortada bırakacak birisi var buluyorlar.
30 yıllık hayatımda kadınların neden düzgün erkeklerden hoşlanmadığını çözemedim?
Cevapla