Neden sürekli yanlış adamları seçiyorum erkekler nasıl kadınlardan hoşlanır neden değer görmüyorum?

Hep yanlış kişileri seçiyorum. Asla ve asla değer vermiyorlar. Bir çiçek bile almadım şu zamana kadar. Çıtlatınca da paragöz oldum. Anama bacıma kadar sövüldü. Bir gül bir normal takıcıdan alınan yüzük beni mutlu edebilecekken bunları hiç görmedim. Acaba neden sevilmiyorum nerede yanlış yapıyorum. Düşüne düşüne stresten üzüntüden bayılma hastalığına yakalandım. Her hafta kendimi acilin travma kısmında buluyorum. Hayatım mahvoldu. Sevmek sevilmek temel ihtiyaç ama ben neden bunu yaşayamıyorum.
Neden sürekli yanlış adamları seçiyorum erkekler nasıl kadınlardan hoşlanır neden değer görmüyorum?
Cevapla