Neden erkekler düzgün kadınları artık cazip bulmuyor?

Ya sıkıcı, eğlencesiz ya da Makbule gibi cazibesiz tipler değil demek istediğim.

Düzgün işte serseri hayatı olmayan , normal işinde gücünde tipler. Ben ve benim gibi arkadaşlarım var ve yalnızız. Ne düşünüyorlar hakkımızda acaba çok merak ediyorum. Bunlar aseksüeldir diye mi dusunuyolar acaba.

Neden erkekler düzgün kadınları artık cazip bulmuyor?
Neden erkekler düzgün kadınları artık cazip bulmuyor?
Cevapla