Kadınların düzgün erkekleri sevmediğini 30 senelik ömrümde anlayamadım anlatabilecek olan var mı?

Kariyermiş, dürüstlükmüş, özgüvenmiş hepsi boş. Kadınlar cidden acı çekmekten hoşlanıyor. Kaç yıllık diş hekimiyim, spor yapıyorum, sigara alkol de yok, çevremde o kadar insan var ama ben hiç kimse tarafından beğenilen olmadım. Nerde p*ç var cımbızla buluyorlar.
Kadınların düzgün erkekleri sevmediğini 30 senelik ömrümde anlayamadım anlatabilecek olan var mı?
Cevapla