Ve en basitinden, kadınların büyük çoğunluğunda olan boy takıntısı bile bunu apaçık ispatlarken neden hala çoğu kadın bu durumu kabul etmiyor?
Birlikte olacağı erkeğin neredeyse tüm; fizyolojik, sosyolojik, maddi veya manevi özelliklerinin kendisinden üstün olmasını beklemeyen herhangi bir kadınla bugüne kadar hiç karşılaştınız mı?
Daha kısa olup, daha az para kazanıp, sosyal statü olarak daha düşük olup, duygusal anlamda daha zayıf olmanıza rağmen hiç bir kadınla uzun süreli ilişki yaşayabildiniz mi? Veya tam tersi, bir kadın olarak siz böyle bir erkeğe tahammül edip uzun süreli hatta evliliğe giden ilişki yaşayabildiniz mi?
Bu durum sizce neden böyle? Kadının kendinde eksik gördüğü tarafları birlikte olacağı erkekle kapatmaya çalışmasından mı? Yoksa basit mantıkla evrimsel psikoloji alanında bir hareket mi? Yoksa kadınlar "güçlü kadın olun" baskısına hala elinde olmadan direniyor ve içgüdüleri ne diyorsa öyle mi hareket ediyor?
Bir ilişki içerisinde kadın da; daha uzun, daha fazla kazanan, daha güçlü mentale sahip ve daha zeki olamaz mı? Olabiliyorsa neden erkekler rahatlıkla bu özellikler bakımından kendinden zayıf kadını tercih edebiliyorken kadınlar bunu yapamıyor?
Ve benzeri sorular şeklinde devam ediyor... :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer