Aldatmanında cezası olması gerektiğini düşünüyorum sizce?

böyle yuvaları yıkıp mutlu mesut yaşıyorlar bence haksızlık hem aldatan eşe ceza hemde kimle aldattıysa ona ceza verilse herkeste evli biriyle konuşurken iki üç kez düşünür olur ceza dediğimde ağır olmalı bence

Olmalı
Olmamalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
6 ay
BAKIYORUM DA ERKEKLER OLMAMAMLI DİYOR ŞAŞIRMADIM
Aldatmanında cezası olması gerektiğini düşünüyorum sizce?
Cevapla