Çok tartışıyoruz diye ayrıldı tekrar gelir mi?

3 aylık sevgiliydik Tartışmalar benden çıkıyordu ama haksız değildim ayrıldık her şey bitmiş gibi konuşuyor helallik falan istedi sizce her şey bitti mi yoksa devam eder mi? Numaramı silmemiş bu arada ama durumlarıma ara sıra bakıyor
Çok tartışıyoruz diye ayrıldı tekrar gelir mi?
Cevapla