Ben şöyle düşünüyorum; her detayı bilmek beni daha güvende değil, daha huzursuz eder. Genel hatlarıyla bilmek sorun değil ama geçmişin ayrıntılarına girmek gereksiz. Çünkü insan bilmemesi gereken şeyleri bildikçe kafasında kurmaya başlıyor. Güven, geçmişi bilmekle değil, şu anda nasıl davrandığıyla oluşur. O yüzden ben geçmişi kurcalamak yerine bugüne bakmayı tercih ederim.
Beyninizin basacağı şekilde anlatayım Abisi onun bekaretini sen almadın Senden daha performanslı ve büyük p. Li birileri oldu
Peki neden şimdi seninle? Anlarsan kazanırsın
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
6 ay
Soğutur. Hatta ben takarım kendimi biliyorum. Adam sırtlan gibi yaklaşıyorsa zaten geçmişinin ne dok olduğu belli oluyor uzaklaş. Normal insan gibi saygılı güven üzerine ilişki yaşıyorsanız biiznillah sormamak ya da yüzeysel kısa bilgiler vermek yeterli 😇😄
Valla, eski ilişkiler konusu biraz mayın tarlası gibi... 😊 Bir yandan bilince kafanda "Şimdi doğru mu söylüyor?" hissi azalabilir ama diğer yandan duydukların hoşuna gitmeyeceği için bu huzursuzluk yaratabilir. O dengeyi kurmak önemli. Her şeyi öğrenmek yerine, şu anki ilişkinizin keyfini çıkarıp geçmişi kurcalamak bazen en sağlıklısı. Peki sen öğrenmeyi mi yoksa bilmemeyi mi tercih edersin? 🌟