Leş kokusu almış karga gibi üşüşmeler, boylarından büyük yüzsüzlükleri de cabası


Öyle bir şey yok eğer böyle bir şey olsa da ben umursamam Takmam yani çünkü eski olmuş bitmiş it ürür kervan yürür.
Yok, tabuta çivileri sağlam çakıyorum ben. Hortlayacağı varsa da imkanı kalmıyor maalesef..
Cevap
22Cevap
Eski sevgilim yok
Ahahahah onlar nasıl nefret dolu cümleler öyle. Cok cekmis olmalisin. Ama sebebi nedir diye sorarsan senin ondan tamamen enerjini cekip yeni kisiye veya artik gundeminde ne varsa ona enerjini akitmandan dolayi enerji vampiri olduklari için enerjileri bittikçe çekmek için gelmeleridir. Cumle biraz uzun oldu ama bu kadar. Anlayan anladi
Sülük sevseydik evde beslerdik. Ötede oynasınlar.
Genelde çoğu kişide oluyor. Boltayken kimseden ses çıkmıyor, hatta belki reddedildiğin kişi bile sen bir ilişkiye başlayınca birden taliplerin çoğalıyor, kımete mi nimiyor nedir.
Kargalara laf etme pirensim aklıma geliyo 🥲 eskiler illa ki aklıma gelir ama sevgilim olmadı hic yasamadım yani
Evet geldi geldi.
O heralde herkese oluyor galiba.
Ama güzel oluyor.
Herkes hak ettiği yerin farkında olması lazım bu hayatta.
Her zaman yaşanır. Valla ben sevgilime söylerim yazan eden olursa. İlk etapta payını veririm baktım olmuyor destek isterim yani. 🌸
O mutlulugu bozmasina firsat vermem butun heryerden engeller numarami degistirir yeni bir sayfayla devam ederdim
Öyle bir şey benim başıma da geldi rahatsız ederse engelle takma senin huzurunu bozmaya hakkı yok!!!
Evli olduğu halde hortluyor buluşalım diye yalvarıyor bılıyom ıstdığınıde uzak duruyom 🤭
Hayatımda biri varken kimseye bakamam dünya nüfusu bana iki
Nişanlandıgım gün gel kaçalım sensiz yapamam diye mesaj atmıştı aptal.
Hortluyor ama yine gömüyorum kaldığı yer kâfi ona, mutluluğuma yaklaşamaz.
Eski sevgililerim peşimi salmıyo ya bokmu var bende anlamış değilim
eski sevgili hortlar. Hele görüşülürse hortlamakla kalmaz
Herkesin olduğu yerde kalsın kimse kıpırdamasın ya çekemem valla
Hayır hiç böylr bir durum yaşamadım. şu an biriyle sevgili olsam haberleri bile olmaz
Hayır hortlamıyor. Hortlasa da zaten buna müsaade etmem. Bende biten biter gider...
Güzel benzetme yaptn. Ve kan kokusu alms leş kargasi gbi bı ususme yaşıyoruz arada
yooo hortlayan eden yok
Hortlayamaz itinayla gömüldü.
Olmaz mı oluyor nefret ediyorum bu durumdan
Hiç sevgilisi olmamış olan ben...
Hortladığı yere geri gönderdik..
Hortlasn hayaletler görünmezdir
Bize uzak allaha yakın olsunlar🤨
Hayır hortlamadi
Hortlak ben bir tek mutlu olurken uyanıyor
Muhtemelen herkeste böyle olur
Bir kaç kez başıma geldi…
olmaz olur mu sdfsfsf
Kızdırmışlar seni yine
Geldikleri gibi giderler sıkıntı olmaz
Kardes gibisiniz cok benziyosunuz
Bir kere olmuştu. Cevap vermemiştim
İkisi de yok neyse ki
Yok bee daha sevgilim olmadı ki
Hortladığı yere kadar yolu açık olsun
Evet
Hortlamıyor
Birilerini üzmüşler.
Hayır
Önceden oluyordu 😂
Defet
Hayır
Yiooo...
hep öyle oldu :)
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?