Eşim henüz yeni evli olmamıza rağmen yüzüğünü kaybetti sorumsuzluk mu?

Arkadaşlar 7 aydır evliyiz ve gebeyim eşimi sevdiğim için bi takım şeylere sustum mesela babası durumu olmasına rağmen düğün yapmadı sadece nişan nikah oldu herşeye şükür RABBİME binlerce kez şükür eşime aşığım gözüm gibi seviyorum gebelik döneminde de istemeden de olsa çok duygusal ve hassasım ve eşim işe gireli 2 hafta oldu iş yerinde parmağı ağrıdı diye yüzüğü çıkarıp diğer parmağına takmış oradan da düşürdüğünü söylüyor bazıları için çok önemli olmayabilir ama ben üzüldüm ve bunu eşime belirttim ikinci gün de bulamadı derken 4 gün oldu ve yenisini de almadı veya makul fiyatlısını

sadece alırız diyerek geçiştirdi hala almadı yenisini bende bir kaç hafta öncesinde eşimin ayıp videolara gizli gizli baktığını öğrendim yüzüğü kaybetmesi tuz biber ekti çok sinirlendim ama bu anlayışsızlık olduğu için değil kendimi kötü hissettim diye çünkü yüzük sembolik ve bir anlam içeren somut bir örnek eşimle pek konuşmuyorum gece bende yüzüğümü çıkarım sen takınca bende takarım dedim kavga ettik ama içim gidiyor bugün sarılmadım bile ona ama kendimi de sakinleştiremiyorum

Eşim henüz yeni evli olmamıza rağmen yüzüğünü kaybetti sorumsuzluk mu?
Cevapla