Arkadaşlar 7 aydır evliyiz ve gebeyim eşimi sevdiğim için bi takım şeylere sustum mesela babası durumu olmasına rağmen düğün yapmadı sadece nişan nikah oldu herşeye şükür RABBİME binlerce kez şükür eşime aşığım gözüm gibi seviyorum gebelik döneminde de istemeden de olsa çok duygusal ve hassasım ve eşim işe gireli 2 hafta oldu iş yerinde parmağı ağrıdı diye yüzüğü çıkarıp diğer parmağına takmış oradan da düşürdüğünü söylüyor bazıları için çok önemli olmayabilir ama ben üzüldüm ve bunu eşime belirttim ikinci gün de bulamadı derken 4 gün oldu ve yenisini de almadı veya makul fiyatlısını
sadece alırız diyerek geçiştirdi hala almadı yenisini bende bir kaç hafta öncesinde eşimin ayıp videolara gizli gizli baktığını öğrendim yüzüğü kaybetmesi tuz biber ekti çok sinirlendim ama bu anlayışsızlık olduğu için değil kendimi kötü hissettim diye çünkü yüzük sembolik ve bir anlam içeren somut bir örnek eşimle pek konuşmuyorum gece bende yüzüğümü çıkarım sen takınca bende takarım dedim kavga ettik ama içim gidiyor bugün sarılmadım bile ona ama kendimi de sakinleştiremiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer