Dün ilk evlilik yıldönümümüzdü. Öncelikle eşim unutmuş olamaz. Nişanlandığımız sözlendiğimiz tarihi bile bilir öncelikle bunu belirtmiş olayım... Tvden telefondan da görüyor 17 temmuz olduğunu, hadi günleri şaşırsa diyim ama diyorum ya öyle bir şey olamaz.
Anlatayım nasıl geçtiğini size ilk evlilik yıldönümümüzün : Sabah on civarlarında kahvaltı , ardından eşim tv izledi haberleri ben temizlik yaptım öğlen yemeği yedik. Eşimin şehir dışından arkadaşı gelmişti önceki gün onu eğlendirmek amaçlı diğer erkek arkadaşlarıyla pikniğe gittiler saat dört gibi. Beni de evde yalnız bırakmaz annenlere ya da annemlere bırakayım seni dedi, istemedim ısrar etti bende annemlere gittim orda da yarım saat falan oturdum moralim bozulduğu için eve geri döndüm.
Belki diyeceksiniz hep erkekten beklemeyin sen yapsaydın bir şey diye ben zaten tanışma yıldönümümüzde ona sürpriz hazırlayıp hediye almıştım o yüzden şimdi de bakalım o ne yapacak dedim bir şey yapmadım... Benim gözüm inanın yükseklerde değil. Sadece o mutlu günümüzün hatırlanmasını isterdim. Öyle sürprizlerde hediyelerde gözüm yok yani özellikle erkek arkadaşlar yargılamasın beni. Bir çiçek alsa yeterdi benim için ama çiçekte bile gözüm yok diyorum ya sadece hatırlayıp sarılsa sevdiğini söylese hoşuma giderdi.
Başkalarıyla kıyaslamak istemiyorum ama arkadaşlarımın eşleri, sevgilileri öyle romantik ki. En odun olanı bile yıldönümünde bir çiçek alıyor.
Gece iki gibiydi geldiğinde uyumuyordum uyuyomuş gibi yaptım sarıldı bana yatarken bir de öptü. Eşim gerçekten iyi bir insan , bana güzel sözler de söyler sık sık ama işte dün bekledim bir şey umru bile değildi. Çok üzüldüm inanın arkadaşlarıma bile anlatamadım buraya yazdım belki soru yok ama dert bu benim için ve paylaşmaya ihtiyacım vardı. Burada paylaşmak istedim tek paylaşabileceğim yer... Belki de eşim benimle olduğuna mutlu değildir ki peşimden koşan oydu sevgili olabilmek için...
Anlatayım nasıl geçtiğini size ilk evlilik yıldönümümüzün : Sabah on civarlarında kahvaltı , ardından eşim tv izledi haberleri ben temizlik yaptım öğlen yemeği yedik. Eşimin şehir dışından arkadaşı gelmişti önceki gün onu eğlendirmek amaçlı diğer erkek arkadaşlarıyla pikniğe gittiler saat dört gibi. Beni de evde yalnız bırakmaz annenlere ya da annemlere bırakayım seni dedi, istemedim ısrar etti bende annemlere gittim orda da yarım saat falan oturdum moralim bozulduğu için eve geri döndüm.
Belki diyeceksiniz hep erkekten beklemeyin sen yapsaydın bir şey diye ben zaten tanışma yıldönümümüzde ona sürpriz hazırlayıp hediye almıştım o yüzden şimdi de bakalım o ne yapacak dedim bir şey yapmadım... Benim gözüm inanın yükseklerde değil. Sadece o mutlu günümüzün hatırlanmasını isterdim. Öyle sürprizlerde hediyelerde gözüm yok yani özellikle erkek arkadaşlar yargılamasın beni. Bir çiçek alsa yeterdi benim için ama çiçekte bile gözüm yok diyorum ya sadece hatırlayıp sarılsa sevdiğini söylese hoşuma giderdi.
Başkalarıyla kıyaslamak istemiyorum ama arkadaşlarımın eşleri, sevgilileri öyle romantik ki. En odun olanı bile yıldönümünde bir çiçek alıyor.
Gece iki gibiydi geldiğinde uyumuyordum uyuyomuş gibi yaptım sarıldı bana yatarken bir de öptü. Eşim gerçekten iyi bir insan , bana güzel sözler de söyler sık sık ama işte dün bekledim bir şey umru bile değildi. Çok üzüldüm inanın arkadaşlarıma bile anlatamadım buraya yazdım belki soru yok ama dert bu benim için ve paylaşmaya ihtiyacım vardı. Burada paylaşmak istedim tek paylaşabileceğim yer... Belki de eşim benimle olduğuna mutlu değildir ki peşimden koşan oydu sevgili olabilmek için...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar