Hayatımda çok sevdiğim ve yıllarca beklediğim insanı kaybettim. Artık kimsenin gitmesinden korkmuyorum. Normal mi?

Onu çok sevdim annemden sonra en sevdiğim insandı. Ama in**har etti. Üç yıl hayatıma kimseyi almadı onu bekledim. Ayrılmıştık ama çok seviyordum ve döneceğine ahmak gibi inandım. Bu olayı duyunca bütün dünyam yıkıldı. Artık kimseyi kendimden çok sevmiyorum. Hayatımda bir erkek olsa ve hayatımdan çıkacağını bilsem artık korkmuyorum çünkü o duyguyu dibine kadar yaşadım. Artık yalnızlığa alışmışım

Hayatımda çok sevdiğim ve yıllarca beklediğim insanı kaybettim. Artık kimsenin gitmesinden korkmuyorum. Normal mi?
Cevapla