Sevgilimi kaybetmekten, ayrılmaktan çok korkuyorum?

Aşk acısı daha önce platonik yaşamış bir insan olarak, bir daha aşk acısı yaşamak istemem. Onu çok seviyorum. Onun da beni sevdiğini biliyorum ama bu kaybetme korkusu çok yani üstüme üstüme geliyor. Onu başkasıyla görürsem nasıl dayanırım diyip diyip duruyorum. O çok güzel bir kız. Bazen ona bakıldığında çok kötü hissediyorum. Elimden kayıp gidecekmiş gibi. Lütfen yardımcı olun ne yapmalıyım?
Sevgilimi kaybetmekten, ayrılmaktan çok korkuyorum?
Cevapla