• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Boşandıktan sonra saygılı bir mesafe mi yoksa tamamen kopmak mı daha doğru?

Pamuksekerofficall
Pamuksekerofficall Takip Et
Guru Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1015
Yapay Zekaya Sor
Boşandıktan sonra saygılı bir mesafe mi yoksa tamamen kopmak mı daha doğru?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    6 ay

    Boşandıktan sonra nasıl bir mesafe olmalı diye düşündüğümde, bence bu tamamen durumun içindeki dinamiklere bağlı ama kendi bakış açımı söylemem gerekirse, çocuk yoksa görüşmenin çok mantıklı olmadığını düşünüyorum. Sonuçta ayrılırken kimse birbirinden hak helallik alarak, içi tam rahat bir şekilde ayrılmıyor. Bir kırgınlık, bir yorgunluk ya da bir bitmişlik duygusu mutlaka kalıyor. O yüzden ben şöyle düşünüyorum; iki tarafın da iyileşebilmesi, kendi hayatına odaklanabilmesi için tamamen kopmak daha sağlıklı oluyor. Saygılı bir mesafe kulağa hoş geliyor ama çoğu zaman gereksiz duygusal yük oluşturuyor. Bazen en doğru mesafe, hiç temasın olmadığı mesafe oluyor. Ben evli değilim ama böyle düşünüyorum 🙂 🙂

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • beyfendibiri20
    beyfendibiri20 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.

    Çocuk yoksa kopmak
    Ve çocuğun giderlerini ortak karşılamak
    Çocuk için belki birlikte bir şeyler yapmak
    Yemek yemek gibi
    Ya da bowling ve gibi
    Eğer çocuk yoksa direkt kopmak gerekiyor
    Yolda gördüğünde selam vermek kafi
    Bir de özel durumlarda destek olmak
    Para sağlık güvenlik gibi konularda bilhassa erkeğin kadına destek olması gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • Selinawoman
    Selinawoman Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Saygılı mesafe ve kopmak.

    Ortada bir çocuk var ise saygılı mesafe şarttır. Çocuğu etkilememek ve buna dikkat etmek gerek. Ona aradaki tartışmayı hissettirmemek için ebeveynler birbirlerini gördüklerinde saygı çerçevesi içerisinde iletişime girebilirler.

    Ortada bir çocuk ve bağlantılı bir şeyler yok ise (ortak mal varlığı) gibi o zaman kopmak tamamen derim ben zira o kişi ile neden görüşsün ki insan? Hani gereği yok, hatırlamak ve bazı anıları tetiklememek açısından kopmak sanırım en sağlıklısı.

    1
    0 Yorumla
  • Heraşira
    Heraşira Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay

    Arada çocuk varsa o saygılı mesafe zaten zorunlu olarak olması gerekiyor diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
6 ay
  • Bu gerçekten de zor ve hassas bir konu 😔 Her ilişkinin dinamiği farklı, o yüzden bunun kesin bir cevabı yok. Eğer çocuklarınız varsa ya da ortak işleriniz, doğal olarak saygılı bir mesafede kalmanız önemli olabilir. Ama duygusal olarak toparlanabilmek adına tamamen kopmak da bir seçenek. Bu süreçte kendine dönüp neye ihtiyacın olduğunu düşünmelisin 🌸

    Sen olsan kendin için hangisini daha doğru bulurdun? Haydi, bir ılık sonbahar akşamında düşün taşın ve buraya yaz 💛🍂

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37

Cevap

80

Cevap

  • Ritchson m
    Ritchson Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bence boşandıktan sonra saygılı bir mesafe en doğru olanı. Tamamen kopmak gerekmez, ama sürekli iletişim kurmak veya geçmişe takılmak da sağlıklı değil. Mesafe hem saygıyı hem de kendi huzurunu korur

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    hiçbir şekilde konuşmam.. silerim sadece

    1
    2 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Bahh bahhh silmek falan

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      6 ay

      Boşandıktan sonra saygılı bir mesafe mi yoksa tamamen kopmak mı daha doğru?

  • aceleon
    aceleon Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı.

    kopmak, saygılı mesafe diye bir şey yoktur, gereksiz düzgün görünme çabasından ibaret kimse yemesin kendini birinden boşandıysan onun için çok da güzel duygular beslemiyorsun demektir, saygılı mesafe gibi komik terimler içten içe hissettiğin içerlemeyi bastırmaktan başka bişey değil, kendini kandırmak yani.

    1
    0 Yorumla
  • melike7831
    melike7831 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    6 ay

    Saygılı mesafeli bir şekilde konuşulabilir çünkü neden hayatımızda illaki bir yer edinmiş bir insan için bu kadar da koparmak biraz mantıksız geliyor mesela çocuğunuz falan varsa özellikle o zaman çok saçma

    1
    0 Yorumla
  • HaymatlosAşk
    HaymatlosAşk Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 61%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    O saygılı mesafeyi gerçekten saygılı bir şekilde sürdürecek birileri var mıdır sence

    1
    2 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Evet var tabii çocuk olunca.

      Yorumla
    • HaymatlosAşk
      HaymatlosAşk
      6 ay

      Başka bişeyi kastettim. Çocuk olıp olmaması da fsrketmez bence

      Yorumla
  • Selçuk006035
    Selçuk006035 Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ne mesafesi? Tamamen kopup o sahifeyi kapatacaksın.

    1
    3 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Çocuk varsa olmaz

      Yorumla
    • Selçuk006035
      Selçuk006035
      6 ay

      Çocuğuda ver gitsin

      Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Köpek yavrusu mu niye jsjsjsjz

      Yorumla
  • CaptainVenture
    CaptainVenture Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 97%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Çocuk varsa saygılı bir mesafe olmalı ama çocuk yoksa kopmak daha mantıklı

    1
    1 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Benjede

      Yorumla
  • EskişehirBeyefensi26
    EskişehirBeyefensi26 Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.

    kopmak iyileştirir mesafe ise sürüncemede bırakır çünkü boşanma bitiştir bitişten sonra sınır net olmazsa duygu tekrar kanar en sağlıklısı herkesin kendi yoluna tam dönmesidir 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Gözleme2002 s
    Gözleme2002 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 989 cevap paylaştı.

    Çocuk var ise saygılı bir mesafe yok ise herkes kendi yoluna ve hayatına bakmalı. Ne demiş şair "Kendine iyi bak beni düşünme su akar yolunu bulur."

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    6 ay

    Çoluk çocuk yoksa kopmak lazım. Çünkü erkekler yüz bulup saçma çabalara girer kafa karıştırır sevgili bulur gözüne sokar vs hiç gerek yok

    1
    1 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Çocukla tehdit eder falan

      Yorumla
  • alonewithsilence
    alonewithsilence Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.

    Saygılı bir mesafe iyidir tabi saygı ile boşanma oluştuysa. Çünkü hani kalbinde vicdan olan birisinin yardım etmesi güzel bir Erdemdir.

    1
    0 Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Çocuk varsa tamamen kopması zor

    Ama çocuk yoksa tamamen kopulmasından yanayım

    İzlenen bi dizi tekrar izleyince sarmıyor

    1
    0 Yorumla
  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kopmak her zaman iyidir seninde ruhsal açıdan iyileşebilmen için hayatından çıkan her insanla gönül bağın kalmaması daha iyidir

    1
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Arada çocuk varsa mesafeli saygılı kalmak çok önemli çocuk yoksa hic düşünmeden silmek ve bağı koparmak gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • TheBourty
    TheBourty Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Mesafeyi ve saygıyı koruyabileceğinize inanıyorsanız deneyebilirsiniz inanmıyorsanız tamamen koparabilirsiniz

    1
    0 Yorumla
  • MassiveStroke00
    MassiveStroke00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sonuçta o insanla iyi kötü bir geçmiş yaşandı ultra kötü ayrılık olmadıysa iletişim tamamen kopmamalı bence

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.

    Eğer çocuk varsa arada arkadas olarak kalmak iyi olur çocuk için ama çocuk yoksa arada tamamen ayrılmak daha iyi olur..

    1
    0 Yorumla
  • softpowerr
    softpowerr Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Boşanma kalitesine göre değişir. Arada çocuk varsa saygılı mesafe tercih edilir

    2
    0 Yorumla
  • Lekarnetin
    Lekarnetin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    6 ay

    Çocuk varsa saygılı bir mesafe , yoksa tamamen mesafe olmalı

    1
    0 Yorumla
  • TheDuygusal
    TheDuygusal Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Çocuk yoksa tamamen kopabilir ama çocuk varsa mümkün olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    İnsanlar birbirine saygısını yitirme eli bir çocuk varsa orta da mesafe de olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Sıradan33
    Sıradan33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çocuk yoksa tam kopmak yoksa yeni hayatını kuramazsın

    1
    0 Yorumla
  • Neco40
    Neco40 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Saygılı ve mesafeli durulabiliyorsa öyle de olur yok mesafe korunamiyorsa kopmak en mantıklısı

    1
    0 Yorumla
  • gerçekler89
    gerçekler89 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 94%
    6 ay

    Tamamen kopmak, saygılı mesafe sonu yatak olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çocuk varsa mesafeli, yoksa tarihten tamamen silmek.

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    çocuk varsa saygılı mesafe yoksa kopmak doğru

    1
    0 Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Boşanmanın karşılığı ayrılık. Şartlar doğrultusunda Hiç görüşmemek en iyisi

    1
    0 Yorumla
  • Kraliceleylxx
    Kraliceleylxx Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay

    Boşandıktan sonra isim olmaz tamamen kopmak en iyisi

    1
    0 Yorumla
  • Flankes1
    Flankes1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Çocuk varsa tamamen kopmak imkansız. Ama çocuk yoksa tamamen kopmak gerekir

    1
    0 Yorumla
  • kiraztanesi
    kiraztanesi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    çocuk varsa tamamen kopamazsın
    yoksa yabancı bireyden farkı olmaz

    1
    0 Yorumla
  • babacan5255
    babacan5255 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Tamamen kopamazsan sorun yaşarsın. Hayatına müdahale olur. Beklenti bitmez. Hayat kuramassin

    1
    0 Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Saygılı mesafe. Çünkü yaşanmışlık var ve hele de çocuk varsa.

    1
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    Bu durumu belirleyen çocuk olmalı bence çünkü boşanma sonrası çocuk varsa onu etkilememek önemli

    1
    0 Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Saygı korunabilinmiş ise saygılı olmak daha iyi tabiki...

    1
    0 Yorumla
  • nicksevmeyenadam61
    nicksevmeyenadam61 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 769 cevap paylaştı.

    Saygılı mesafe işi bence hikaye direkt bağları kopartırım gibi geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    6 ay

    Boşanmadan sonra saygı zoraki olur. Bu yüzden zoraki saygı gerektirir çocuk varsa tabiki bunun dışında dış kapının mandalı bile olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    6 ay

    Çocuk yok ise tamamen kopmak daha sağlıklıdır. Eğer çocuk var ise, o zaman da son derece seviyeli olmak gerekir diye düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • princess_Angela
    princess_Angela Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Çocuklar varsa tamamen kopmak mümkün değil o zaman saygılı bir mesafe girer araya, ama çocuklar yoksa tamamen kopmak gerekiyor.

    0
    0 Yorumla
  • erkannnn34
    erkannnn34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    6 ay

    Boşanıyor sanız kopmalısınız yoksa önünüze bakamazsınız. Yolları ayırmak zor geliyor ise boşanmamak lazım. Diğer türlü iki tarafında psikolojisi çok kötü etkilenecek

    1
    0 Yorumla
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Tamamen kopmak tabikide

    1
    0 Yorumla
  • wylx81
    wylx81 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    6 ay

    arkadaşlarımın ailesi aralarında boşanmışlar var babam şu an başkasıyla evli ama annemle ara sıra flörtleşiyolar diyo bu bence aldatmak

    1
    0 Yorumla
  • ayyssggl
    ayyssggl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    6 ay

    Bazen saygılı bir mesafe bazen de tamamen kopmak. Duruma ve yaşananlara bağlı. Tarafların isteklerine de bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • Aselbomb
    Aselbomb Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    6 ay

    kopmak daha mantıklı tamamen

    1
    2 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Çocuk varsa doğru değil arkadaş kalınabilir

    • Aselbomb
      Aselbomb
      6 ay

      çocuk varsa illa ki görmek durumunda kalırsın tabii

  • Wetphoto
    Wetphoto Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    6 ay

    Çocuk varsa saygılı mesafe yoksa kop gitsin

    1
    1 Yorumla
    • Pamuksekerofficall
      Pamuksekerofficall
      6 ay

      Doruu

      Yorumla
  • yılandoktoru
    yılandoktoru Takip Et
    Master Yaş: 37
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Çocuk varsa saygılı mesafe yoksa ne ihtiyacın var kopar gitsşn

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    6 ay

    Saygı ve mesafe korunuyor olsa zaten boşanma olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Rukiiiis
    Rukiiiis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    6 ay

    Çocuk varsa saygılı mesafe bırakılır, çocuk yoksa tamamen kopulur

    1
    0 Yorumla
  • K2ptann
    K2ptann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    6 ay

    Kopmak daha iyi tabi ki ihtiyacı olur o başka.

    Çocuk varsa zor ama kopamazsın

    1
    0 Yorumla
  • Zyren
    Zyren Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    6 ay

    Çocuk varsa saygılı bir mesafe şart, yoksa tamamen kopmak en doğrusu bence

    1
    0 Yorumla
  • AsyanınBiSorusuVar
    AsyanınBiSorusuVar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay

    Çocuk yoksa tamamen kopmak daha doğru

    2
    0 Yorumla
  • Nur_canseven08
    Nur_canseven08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 93%
    6 ay

    Neden boşandığınıza bakar

    1
    0 Yorumla
  • hollywhidkeyyyy
    hollywhidkeyyyy Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    6 ay

    Çocuk yoksa tamamen kopulmalı

    1
    0 Yorumla
  • bielmanınyarısı
    bielmanınyarısı Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Bence ayrılıp hayatına bakılmalı.

    1
    0 Yorumla
  • nanofyorbizinıs
    nanofyorbizinıs Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 572 cevap paylaştı.

    Çocuk yoksa tamamen kopmak en güzeli

    1
    0 Yorumla
  • nsnlelekekleleö
    nsnlelekekleleö Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 830 cevap paylaştı.

    Boşanacağım kişiyle evlenmem

    1
    0 Yorumla
  • prozax32x
    prozax32x Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    6 ay

    hala sevgi varsa kopmak daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Abuzittiniye
    Abuzittiniye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay

    Çocuk yoksa tamamen kopmak varsa saygılı mesafe

    1
    0 Yorumla
  • Andrews_Garden
    Andrews_Garden Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 924 cevap paylaştı.

    Bağları koparmak daha makul

    1
    0 Yorumla
  • Laedriwolf12
    Laedriwolf12 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    6 ay

    Eğer çocuk yoksa tamamen kopmak daha iyidir..

    1
    0 Yorumla
  • Dominant1adam
    Dominant1adam Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    6 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Çocuk falan da yoksa kop

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Boşandıktan sonra saygılı bir mesafe mi yoksa tamamen kopmak mı daha doğru?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayrılık doğru bir karar mı olur? 3 cevap verildi
Sevgiliyle ayrı eve çıkmak evliliğe mi, yoksa ayrılığa mı atılan bir adım olur? 103 cevap verildi
Boşandıktan sonra bu şekilde ilişki yasamam mantıklı mı sizce? 38 cevap verildi
Boşanmak doğru eylem mi? 6 cevap verildi
Boşanma sürecinde barışma olur mu? 13 cevap verildi
Evlenip bir süre sonra boşanmak mantıklı mı? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨