
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu durumu yaşayan biri olarak örnek verebilirim sanırım kendimi. Öncelikle çoğunluk ayrılığa davetiye çıkarmaktır falan demiş. Hayır değildir. Sen zaten karşındaki insanla evlenmek istiyorsan eninde sonunda birlikte yaşayacaksın zaten neden kaçıyorsun ki. Bi ilişkide birlikte yaşamaya başlayınca mutsuz olunuyorsa evlenincede mutsuz olunacaktır zaten evliyiz diye bi zorunluluk katıp birbirinize katlanmak zorunda kalırsınız. Tek farkı bu. Ben sevgilimle 1.5 yıldır aynı evde yaşıyorum. İlk başlarda kavgalar edilir yavaş yavaş düzen oturur. Kız olarak söylüyorum erkekler sorumluluktan kaçmayı çok sever yemek yapmanı isteyecek bulaşıkları yıkamanı ona annelik yapmanı hatta. Yapma. Sorumluluğu paylaşın belli bi süre alıcak kavgalar olucak. Falan vs. Derken herşey yerine oturacak birbirinize çok alışacaksınız bi gün ayrı kalsanız birbirinizi özleyeceksiniz. Artık duygulardansa bir çok şeyi bi arada paylaşmak aynı evde yaşamak. Kendi açımdan söyleyeyim evlilikten farkı yok bence. Bu yüzden aynı evde yaşadığın insanla çok rahat evlenebilirsiniz güvenerek. Şuna dikkat et karşındaki erkek sorumluluk almayı biliyor mu? Senin ona yardım ettiğin kadar sana yardım ediyor mu? Çünkü evlilik gibi birlikte yaşamak sorumluluk demek. Ben mesela tıp okuyorum bazen ne yemek pişirmeye ne ev işi yapmaya vaktim olmuyor o günlerde yemeği o yapar bana o bakar :) karşındaki insanla uyumlu musunuz buna dikkat et. Bence aynı evde yaşama kararı güzel bi karar evliliğe hem davetiye olabilir hem de olmayabilir karşındaki insan ve senin uyumuna bağlı. Ama bence mutlaka evlilik öncesi denemek gerek.
51 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen çıkmam, ne ahlakıma ne de örf-adetlerime uymuyor. Ailem de böyle bir şeyi kabul etmez zaten.
Ayrıca aynı eve çıkınca, muhtemelen her şeyi yapmış olacağız madem böyle bir şey var, neden evlenmeden çıkayım ki?
Evlilik, sevgililik gibi değil, elbette evlilikte de problemler olacaktır, fakat sevgililikte ki gibi en ufak problem de, kapıyı çekip çıkılmaz, sorunlar halledilmeye çalışılır. “Nikahta keramet vardır.” Sözüne inanıyorum.3213 Yorumla- +1 yıl
Yemin ederim işte aradığım yorum.👌
- +1 yıl
@herşeygüzelolacak95 @ezginur2 Teşekkürler kızçeler 😊❤
- +1 yıl
Adamsınnnn 👏👏👏
- +1 yıl
@duygusalhatun34 Teşekkürler 😊❤
- +1 yıl
Bi fenomenden bunları duymak güzel umarım sitedeki evci kızlara da örnek olur...
- +1 yıl
@Neolucakbuhalim1 😊🌼
- +1 yıl
En ufak bir şey de kapıyı çekip çıkmasına engel olacak şey sevgisi değil de kağıt üzerindeki imzası ise ne anlamı vardır o ilişkinin? Ayrıca ben evliliği çok da önemli bir şey olarak görmüyorum mesela beni ne evlilik tutabilir ne de bir başka bir şey sabrım taşmış sevgim bitmişse basar giderim, beni boşar diye de lafımı esirgemem mesela.
- +1 yıl
@sugarbaby01 O kağıtta ki imza değil, evlilik demek; aile olmak için atılan bir adımdır. Bu ayrı eve çıkmak, ne ahlak yapıma, ne de adetlerime uymuyor. Ben çıkmam yani. 😊Çok seviyor, ayrı eve çıkmak istiyorsa; evlenelim bir aile kuralım.
Hee elbette ki; senin düşünce yapın farklı olabilir, saygı duyarım. - +1 yıl
Eig için teşekkür ederim. 😊 @zlatan_red
- +1 yıl
rica ederim
+1 yılEvlilik öncesi bir eve çıkıp hayatın tüm sorumluluğunu yüklenmek ayrılığa açık davetiye çıkarmaktır.
Evlenmeden atılan bu adım iki tarafında ilk zorlukta o kapıdan kolayca çıkıp gitmelerine sebebiyet verir.
Evlenerek bir araya gelmenin sorumluluğu ve bağlayıcılığı önemli bir husustur. Daha sabırlı ve anlayışlı olmaya vesiledir çünkü evlilik hem birbirinize verdiginiz sözdür hem ailenize hem çevrenize..210 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Deneyimlemeden önce çok güzel olacağını düşünürsün. Deneyimlersin ve güzel olur. Bir süre sonra evli çiftlere dönüştüğünüzde olumsuz yönde sarmaya baslar ve güzel olmadığı anlaşılır. Bir daha sevgiliyle ayni evde yasamaya tövbe edilir. Var olan sevgiliyle ayrılık gerceklesir. Yeni biriyle tanışılıp sevgili olunur ve ayni olumsuz durumlar yaşanır. ilk yılı muhteşem geçer ama daha sonra evlilik baskısı başlar. Baskı apartmandaki komşudan, iş arkadaşlarından, aile üyelerine kadar herkesten özellikle de kadına karşı yapılır. Bundan sonrasının nasıl olacağı beklentilerinizin benzerliği ve baskılar karşısında akıl sağlığınızın ne kadarını kaybettiğiniz oranında değişir...
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
56
Cevap
43Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Heyecan bitiyor ayrılık daha yakın
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. İnsanlar evliliği sadece seks olarak görüyor. Yorumları okudum ayrı eve çıkarsam ailem karışır diyor. Birşey diyeceğim sen buyumussun bireysin buna kimse karışamaz ne ailen ne akraban nede başkası. Bazılarıda şey demiş evde yaşasak herşey olur bu yüzden evlensem daha iyi? Abi aynı evde yaşıyacaksınız ve alt tarafı sevişeceksiniz neden bunu resmiyete dokuyorsunuz. Bence evlenmeden önce çiftler aynı evde yaşamalı böylelikle birbirlerini daha iyi tanımış olurlar. Çünkü herkes evde ve dışarda farklıdır. Ya evlendikten sonra o kişiyle anlaşamadığıni anlarsan ne olucak boşanmak çok uzun bir süreç hem iki tarafında üzer. Evlenmenin ciddi olduğunu düşünüyorum evlenmeden önce insanlar birbirini çok iyi tanımalı. Unutmayın siz seks için evlenmiyorsunuz o kişiyle sonsuza dek mutlu ve huzurlu yaşamak için evleniyorsunuz. Anlaşmak çok önemlidir. Buraya daha uzun uzun yazardım da üşendim.
30 Yorumla
+1 yılVicdanına göre değişir. Çevreden yiyeceğiniz toplum baskısı sizi ayrılığada sürükleyebilir, evliliğede.
Özetle bakışlar, sözler rahatsız ederse stresi bir birinizde çıkarırsanız. İlişkiniz çatlayabilir. Önemsemezseniz (ki şahsi kanım bunun zor olacağı yönünde) o zamansa birlikte geçireceğiniz zaman bir birinizi daha iyi tanımanız yönünde olacaktır. Bu sizin için evlileğe ve ayrılığa hazırlık olabilir. Birbirinizi tanıdıkça birlikte bir hayat paylaşmak konusunda daha doğru ğörüşlere sahip olabilirsiniz.
Tabi baskıyı hesaplayın lütfen.21 Yorumla- +1 yıl
Ki aklınızda bulunsun eğer bir avukatın yanında kısa süreli çalışma fırsatı bulmuş biri olarak söylüyorum. Boşanan çiftlerde evlenmeden bir kaç gece önce evleneceği ilk kez evleneceği adamla birlikte olmuş bir bayana. Sen evlendiğimizdede kız değildin denilebiliyor. (Evlendiği adamdan öncesinde biriyle birlikte olmamış iken)
Böyle bir ülkede yaşadığınızı unutmayın
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Ayrı eve çıkmak derken, zaten aynı evi paylaşıyordunuz da evleri mi ayırıyorsunuz anlamında mı?
Yoksa o da, sen de ailelerden ayrılıp birlikte aynı eve çıkyorsunuz anlamında mı?
Aynı eve çıkıyosanız birlikte yaşayıp yaşayamayacağınızı test etmek için harika bir fırsat olur, ama evliliğe gidecek diye bir şart yok çünkü aynı evde yaşandığı zaman o insanın dışarıda görmediğin bir çok yönünü görüyorsun.
Daha çok bağlanabileceğin gibi, soğuyup ayrılabilirsin de.
Bence evlilik öncesi en az 2 sene birlikte yaşamak şart, başka türlü bir insanla hayatını geçirip geçiremeyeceğini bilemezsin.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılAynı eve girince her şey değişiyor. Muhtemelen ayrılığa davetiye çıkarır ama evleneceğin insanı tanımak için fırsat. Bir de mesela aynı eve çıkanlar genelde ayrılmasa da evlenmiyor da. Benim bir arkadaşımın 6 yıllık ilişkisi var, 5 yıldır aynı evdeler ve söz bile yapmadılar. Kız kendini yırtıyor ama çocuk adım atmıyor. Evli gibiler zaten ne gerek var?
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı. Çiftlerin gerçekten uyumlu olup olmadıklarını ve de evlendikleri takdirde bu hayatı yürütüp yürütemeyeceklerini anlamaları için önemli olduğuna inanıyorum. Herkes bunu kabul etmek ve yapmak zorunda değildir. Çünkü bu uyumu sınamanın tek yolu bu değil. Ancak çift için uygun ve kabul edilebilir bir adım ise boşanmaların önüne geçmede önemli bir silahtır.
30 YorumlaŞimdi evlenince insanlarin birbirine katlanma sebebi oluyor bu yüzden evlenince evdeki diş macununu ortadan sıkmış çok da önemli değil ama sevgiliyken kiyamet kopar. "Bunu ben niye çekiyorum? Daha kalitelisini bulurum ayol" der bırakılır. O yüzden evlenmeden ayni eve karsiyim😃
33 Yorumla- +1 yıl
Daha saçma bir yorum göremezdim heralde seven insan bunu niye çekiyorum demez ayrıca diş macunu ortadan sıkmak la kalitesizliğin De bir alakası yok. Ayrıca evliliğe katlanma sebebi demişsin ama evlilik değil evliliği ayakta tutan sevgi katlanma sebebi olmalıdır eğer öyle değilse bir süre sonra o evlilik daha da kötüye gider. Cidden hakaret etmek istemiyorum ama bu kadar mı geri kafalı sın ya da ne biliyim bana pek beynin çalışmıyor gibi geldi
- +1 yıl
Teşekkürler
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyrılığa atılan ilk adım olur. Türk toplumunda yaşıyoruz henüz birlikte yaşamanın aynı evi paylaşmanın ilerisi için bir deneme ve birlikte ne kadar iyi anlaşılabiliyor! Un bir ön hazırlığı olarak görüleceğini algılayacak bir zihin yapısında değiliz.
70 Yorumla Ben yaklaşık 4 senedir sevgilimle aynı evde yaşıyorum ve diyebilirim ki hayatımda aldığım en güzel karar. Romantik boyutundan ziyade, ileride evlenmeyi düşündüğün insanın sadece gerçek yüzünü pijamalarını giydikten sonra görebiliyorsun (annem hep öyle derdi). ve kesinlikle de haklı.
Bana kaybettirdiği hiçbir şey yok aksine evlilik gibi önemli bir müesseseye dahil olmadan önce yapılan idman gibi...
Sevdiğin insanla her sabah uyanmaktan daha güzel bir şey yok. Kaldı ki Türkiye'de ki mahalle baskısı sebebi ile bir çok insan birbirini net olarak tanımadan evleniyor ve günümüz ilişkileri çok uzun sürmüyor. Birlikte yaşamak ilişki kurtarır.. ve eğer her iki kişinin beklentisi de aynı ise sonu da evliliğe çıkıyor :)20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. fuckbuddyliğe giden yoldur o. birbirlerinin etinden sütünden faydalanıp sonra başka olaylara yelken açmaya gider.
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvliliğe atılan adim olur ama Türkiye'de bu sanki yasak ve kötü bir şey gibi algılanıyor. Evlenmeden aynı evde yaşama olayına çift veya evlenecek insan gibi bakmıyorlar. Hükümetin kanunları da bu yönde. Fakat gerçek şu ki, Türkiye'de bir çok çift var hatta hiç resmiyette evlenmeden aynı evde yaşayan ve çocuk sahibi olan. Yani hükümet acil bir şekilde sürekli din din demeyi bırakıp söz konusu bu çiftleri de gerçekten bir çift gibi görmesi gerektiğini düşünüyorum.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılResmi işleyişlerle hiç uğraşamam. Zaten aynı evi paylaşacağım biriylede uzun süre devam edebilmeye müsait biri olur. Öyle herkeslede ev paylaşılmaz. Resmiyet garanticiliktir. Öyle yok keramet varmış yok hayır işiymiş edebiyatlarına kanmayın. Hepsi yumuşatılmış bir resmi sömürgeciliktir.
10 YorumlaAyrılırsınız özellikle cinsel birliktelik olursa ki olur büyük ihtimalle buda evlilik sonrasi sana saygisini azaltacaktir erkeğin alacağını zaten o yüzden senden soğuyacaktır bazi seyleri evlilikte yaşamak gerek
10 Yorumla
+1 yılO erkekten erkeğe değişir kimi erkek gönül eğlenir ama söz konusu evlilik ıse namuslu kadın bulur ki Türkiye’de bu tipler çok yaygın. Çünkü güvenemez. Erkekler zina ettikleri sevgililerini de o* gözüyle görür Bu kadının zavallılığı kimse kendini bu kadar aşağı seviyeye indirmemeli. Bunun tam aksini düşünen erkek de var fakat azınlıktadır. Buyüzden evlilik değilde tekme yeme ihtimali bu ülkede çok büyük ihtimal
20 YorumlaOlumsuz bakıyorum. Arada bir resmiyet yokken çıkmak saçma
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Sonucu belli olmaz ama günah olduğu kesin. Bizim kültürümüzde öyle bir şey yok
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 563 cevap paylaştı. Arada beraber kalma işi tamam da beraber eve çıkmayı istemem ben şahsen. Öyle bişeye maddi manevi hazır isek neden evlenmiyoruz
20 YorumlaEvlilik için güzel bir adım fakat ayrılık için de nedenli ve kuşkulu bir adım sürekli birlikte yaşadıklarınla problemlerin çoğalması söz konusu
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılıktır o.
Bütün heyecanı ve mutluluğu erken yaşarsın..
Evliliğin bir tek adı kalır.30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar zaman birlikte kalıyorlar herşeyi yaşıyorlar evliliğe birşey kalmıyor. Evlenince de birbirlerinden çok çabuk sıkılıyorlar. Bence insan evleninceye kadar kendini biraz tutmalı.
30 Yorumla
+1 yılAyrılığa sebep olur nitekim de hep öyle oluyor günümüzde ve olan kızlara oluyor.
Uyanık olun kızlar bu oyunlara gelmeyin.10 YorumlaEvliliğe ilk adım olur. Gayet de güzel olur. Aynı evde kalmadığınız biriyle evlenmek çok büyük kumar zaten. Onu o ortamda da tanımak gerekiyor. Hep dışardaki halini görünce evlilik hayal kırıklığı yaratabiliyor.
10 YorumlaBence şart hatta evlilik en son aşama her anı yaşamak sonra karar vermek lazım ciddi karar sonra olmadı yapamadın boşanma işi uzun iş
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSonu ayrılık olur kesinlikle, tartışmalar vs. , en güzeli farklı evlerde kalıp birbirine gidip gelmek
10 Yorumla
+1 yılAyrılığa seni zaten kullanır göte tekmeye basar göresin gününü ayrı eve çıkmaya imzaya atmadan çıkmayın götğbğxe tekme yiyorsunuz sonra
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılBazı şeyler zamanın da yaşamak doğru.
Evlenmeden yaşanacak şeyler, sonradan soğumaya ve monotonlaşmaya neden oluyor.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 928 cevap paylaştı.
+1 yılBen çıkmam ya. Evimde yalnız olmak, kendi kafama göre uyuyup yatmak, yemek yemek, film izlemek dizi izlemek isterim.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 784 cevap paylaştı. O sizin nasil anlaştığınızla ilgili birsey ama sonu ayrılık da olsa sonuçta kaçınılmazı öne almak oluyor
10 Yorumla
+1 yılsevgiliyle eve çıkmak hamile kalmak çocuk garantidir desteklemiyorum, ateşle barut yanyana olmaz
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 660 cevap paylaştı.
+1 yılEv halini görme açısından güzel ama sürekli beraber olmak o kişiden sıkılmaya sebep olur
20 Yorumla Benim inancıma aykırı bir durum, ki bence uzun ömürlü olmayacak bir ilişkiye atılan adım olur.
20 Yorumla
+1 yılEvlenmeden ayrı ev fikrine karşıyım. Ancak birlikte yaşamanın ayrılıkla ilgisi olmamalı.
20 YorumlaAyni eve cikan ciftler neden evlensinki evliligin butun buyusu bozuluyor evliligin tek amaci kaliyor o da dugun dugunude masrafli ve zorlayici diye kimse yapmiyor
50 Yorumla
+1 yılTabii ki ayrılık getirir yani ayrı eve çıktıktan sonra zaten psikolojik olarak her ikisinde birbirlerini bırakmış olucagindan artık başka sevgili arayışına girerler. Özleyip dönenlerde istisna işte bence tabi
30 Yorumla
+1 yılAynı ev demek istedin sanırım. Ayı eve çıkmak pek iyi birsey değildir insanların birbirinden sıkılmasına neden olur evlendiğinde tad tuz kalmaz. evlendiğinde yaşayacağın şeyleri önceden yaşarsın evlendiğinde ise tad tuz kalmaz.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılKişiden kişiye göre yorumlanır ama evlilik için önemli bir adım olur sonuçta a geleceği görürsün
10 Yorumla Kadim değerlerime aykırı bir adim olur benim için bu
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. Sevgi saygi bitince evli olsanda olmasanda zaten biriyor
10 Yorumla
+1 yılBence ayrılığa atılır çünkü evlenmeden karı koca hayatı yaşayınca bir heyecani kalmaz ki
10 Yorumla
+1 yılDaha kötü olayların önüne geçmek için atılan bir adım olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılAynı eve çıkınca resmi olarak evli değilsiniz sadece. İlerisi meçhul.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgiliyken ayrılmak tek bi söze bakar. Bu yüzden ayrılığa neden olur, evlilikle sonuçlanacağını sanmam
20 YorumlaYani benim bildigim, sevgiliyle degil, eşle ayni ev paylasilir. Bu sebepten adina, evlilik denir ;)
60 Yorumla
+1 yılAyrılığa işarettir... Aynı evde yaşamak, toz pembe hayaller ile birbirini seven insanların yüzleşmesidir...
10 YorumlaHayır çıkmam evliliğe gerçekten niyeti olan çift böyle bir şeyi düşünmez dahi çünkü her şey zamanında ve yerinde güzel madem aynı bir evde yaşayacak kadar çok seviyorsun bas nikâhı o zmn helalin olsun
22 Yorumla- +1 yıl
👍👍👍👍
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek kizdan istedigini alinca ayrilir bence.
Evlenmeden ayrı eve çıkmam şahsen20 Yorumla
+1 yılFazla amerikanvari geliyor. Asla bana göre değil.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGunah olum gunah, bide muslumaniz diye geciniyoz...
10 Yorumla
+1 yılSadece seks için aynı evde kalınırsa ayrılığa adam gibi yürütene evliliğe gider ama tavsiye etmem
00 Yorumla
+1 yılTam karar veremedim ayrı eve çıkmak çok uzun süreli olmamalı bence şehvetlerini alıp ayrılabilirler bir süre sonra
10 Yorumla
+1 yılYanı duruma göre değişir iyi anlaşırsanız evlilik ama kavgalar olursa ayrilikda olur belkide tam tersi hersey olabilir denemek lazim
10 YorumlaBence ayrılık, evlilik icin bi neden kalmiyor , herkes almis alacağını 😂😂
20 YorumlaAilem benim o konuda yobaz olduğu için yorum yapamıycam ama çok hoş bence
20 YorumlaArabaya benzin atmadan dünya turuna çıkmaya benzer.
10 Yorumla
+1 yılZinaya, günaha atılan imza olur...
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. bende belirli günler çıkarım sıkıntı olmaz
20 YorumlaSevgiliyle eve çıkmam o kadar geniş değilim
30 Yorumla
+1 yılO sana bağlı eve çıkmayla alakası yok
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. ayrılığa..
20 Yorumla
+1 yılÇıkmıştım mükemmel birşey tavsiye ederim
10 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliyle ayrı eve çıkmak evliliğe mi, yoksa ayrılığa mı atılan bir adım olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer