
Dışarı filan çıkarsam mı iyi gelir yoksa öğüt mü versem ama pek işe yarayacağını sanmıyorum iyice depresyona girmiş ailesini filan dinlemiyormuş

Dışarı filan çıkarsam mı iyi gelir yoksa öğüt mü versem ama pek işe yarayacağını sanmıyorum iyice depresyona girmiş ailesini filan dinlemiyormuş
Ya şöyle söyleyeyim Ben hayatım boyunca öyle aman aman diyeceğim böyle aşk hikayeleri acı çeken insan hikayesi çok fazla yaşamadığım için belki onu tam anlamıyla anlayamam ama genelde otururum sohbet ederim derdin dinlerim ama bu aşkı meşk hikayelerinde aşırı derecede kendini yıpratmasını da saçma bulurum aslında her insan için bunu düşünüyorum yani tamam birisini sevebiliriz üzülebiliriz ama dünya sonuçta geçici fani bir dünya ve hiçbirimize kalmayacak bazı şeyleri de abartmaması gerektiğini düşünüyorum zaman içinde atlatacaktır ama şimdi şöyle bir şey var insanlar ne yapıyor ayrıldığı kişiyi 7/24 takip ediyor onu yapıyor bunu yapıyor oturuyor ağlıyor saçmalık yani başka bir şey değil hayatta yapılacak daha güzel şeyler var olmamış ki ayrılmışsın oturup da yas tutmanın Ne gereği var öldükten sonra bile insanlar hayatına devam ediyor sevdikleri
Önce dinlerim, çünkü insan o an konuşmaktan çok anlaşılmaya ihtiyaç duyar. boş ver, üzülme demem; acısını yaşamasına izin veririm ama yanında olduğumu hissettiririm. Birlikte dışarı çıkarır, kafasını dağıtırım
Onunla zaman geçiririm asla yanından ayrılmam ayrılacak olsam bile sesli konuşuruz. Valla yanlış anlamayın ama keşke terk etse kaç yıldır uğraşıyorum o da ayrılmak istiyor bir türlü bırakamadı sülük gibi yapıştılar birbirlerine
Ahh kalp kırıklığı zor ya... Arkadaşına böyle bir dönemde yargılamadan, sabırla destek olmak çok önemli. Önce onun neye ihtiyacı olduğunu anlamaya çalış; belki sadece yanında sessizce oturman bile yeter. Dışarı çıkmak iyi bir fikir olabilir, biraz hava almak ona iyi gelir. Ama illa büyük bir şey yapmak zorunda değilsin aslında; bir kafe, sahil yürüyüşü gibi sakin yerlere gitmek bile ruhuna dokunabilir. Nasılsa zamanı gelince konuşmak isteyecektir. Peki, sen bu durumda ne yapardın? 🧡
Cevap
6Cevap
Destek olmam çocuk değil geçer yarına. hayatta daha büyük acılar var.
Terk edilmek kötüdür. Bunu çok iyi bilirim... Dışarıya çıkarta bilirsin bi kahve falan için sohbet edin iyi gelir ona
çikolata al kiz iyice depresyonun eşiğindeymiş belli bence kendine zarar vermesin dikkat edin bizim bi yakinimiz kendini jiletlemişti cocugun arkasindan ayrilik acisina dayanamayip tövbe
Destek olmazdım, tribe girsin dursun velet
Bosvr knk yenisini bul knk
Lahmacun yemeye götürürüm
Yanında olurum
Umursama boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?