Sevgilisi olunca uzaklaşan ayrıldığında yakın olan arkadaşa ne yapmalı?

Bu kişi benim erkek kankam. Sevgilisi oldu bir havalara girdi bu ben gittim laf söyledim konuşmadı 1 hafta benimle. Bugün mesaj atmış naber reisim falan diye. Bende dedim ki noldu ayrıldın mı dedi ki önceden ayrıldım yalan söylüyor dün ya da bugün ayrıldı. niye uzaklaştın falan dedim çocukluktu bende bilmiyorum falan dedi. Böyle birini cidden hayatımdan çıkarmalı miyim yoksa çok takmadan devam mı?
Sevgilisi olunca uzaklaşan ayrıldığında yakın olan arkadaşa ne yapmalı?
Cevapla