25 yaşında birinin 18 yaşında arkadaşı olması garip mi?

Ünideyim bir kızla tanıştım 18 yaşında ama gayet de olgun biri 7 yaş fark olunca bir garipsedim gerçi hepsi benden küçük 20- 22 falanlar ama gruplaştıkları için pek yanaşmıyorum kızla beraber takılıyoruz işte sizce garip mi duruyor?

25 yaşında birinin 18 yaşında arkadaşı olması garip mi?
Cevapla