25 yaşında olup hiç arkadaşı olmamak anormal değil mi?

Aşırı üzülüyorum ne bı çevrem var nede arkadaşım sürekli evdeyim zaten insanlarla iletişim kurabilen biri hiç olamadim

25 yaşında olup hiç arkadaşı olmamak anormal değil mi?
Cevapla