20 yaşında bir insanın arkadaşı olmaması anormal mi?

20 yaşındayım. Bugüne kadar hiç arkadaşım olmadı. İnsanlar nasıl arkadaş edinebiliyorlar hayretker içerisindeyim. Ben nasıl arkadaş edinebilirim?
20 yaşında bir insanın arkadaşı olmaması anormal mi?
Cevapla