25 yaşındaki birinin 18 yaşındaki biriyle yakın arkadaş olup onunla yaşıtmış gibi takılması saçma mı?

Ben 25 yaşındayım hiç istediğim gibi bir gençlik yaşayamadım şu zamana kadar. Konu hangi ara bu yaşa geldi bilmiyorum ama içimde kalan ne varsa onunla yaşayabiliyorum. Bu yüzden onla yaşıt gibi takılıyorum sizce bu çok ezikçe bir şey mi?

25 yaşındaki birinin 18 yaşındaki biriyle yakın arkadaş olup onunla yaşıtmış gibi takılması saçma mı?
Cevapla