Erkek arkadasimla buluşmaya gidemedim ama o kizmadi kendimi çok kötü hissediyorum?

Hava bozuk diye çıkamadım dedim ama benim için geldi gerçeği annemin inadı tuttu cikma evde bisuru iş var diyor çok vicdanim tuttu sizce kendimi nasıl affettiricem

Erkek arkadasimla buluşmaya gidemedim ama o kizmadi kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla