Evliyim eski nişanlımla tesadüf karşılaşınca oturdum konuştum ama çok kötü hissediyorum?

Merhabalar, 30 yasındayım, öğretmenim, bir kızım var 2 buçuk yaşında, şu an çalışmıyorum.4 yıl önce eski nişanlımdan ayrıldım daha sonra o cezaevine girdi şirketleri battigi için birden fazla çekleri ödenmedi ve cezaevine girdi, covidden dolayı açığa alınmış pek yatmamış zaten. Ben ayrildiktan hemen sonra evlendim kocamı seviyorum eskiden nisanli oldugumu biliyor ama detay bilmiyor.

Dün kızımı yürüyüşe çıkardığımda karşıma cıktı ama tesaduftu ama degildi bilemem.. Selam verdi yanıma geldi bankta oturduk,10 yıl önce böyle olacağımız hic aklima gelmezdi,10 yıl hayal kur tek bir gün aynı evde yaşayama nasip işte, çok hayallerim vardı seninle ama batmayı hesap edemedim işte benim suçum, zaten hiç kimsem yok bu hayatta, sende haklisin benim gibi biriyle evlenemezdin dedi.. Oyle biraz sohbet edip ayrildik. Ama içim yandı ona cok uzuldum, tabi ki ona karsi bisey hissetmiyorum ama kötü oldum otururken zaman nasil gecti anlamadim, eşime de anlatmadim ama anlatsam mı kararsizim. Moralim cok bozuk.

Evliyim eski nişanlımla tesadüf karşılaşınca oturdum konuştum ama çok kötü hissediyorum?
Cevapla