Merhabalar, 30 yasındayım, öğretmenim, bir kızım var 2 buçuk yaşında, şu an çalışmıyorum.4 yıl önce eski nişanlımdan ayrıldım daha sonra o cezaevine girdi şirketleri battigi için birden fazla çekleri ödenmedi ve cezaevine girdi, covidden dolayı açığa alınmış pek yatmamış zaten. Ben ayrildiktan hemen sonra evlendim kocamı seviyorum eskiden nisanli oldugumu biliyor ama detay bilmiyor.
Dün kızımı yürüyüşe çıkardığımda karşıma cıktı ama tesaduftu ama degildi bilemem.. Selam verdi yanıma geldi bankta oturduk,10 yıl önce böyle olacağımız hic aklima gelmezdi,10 yıl hayal kur tek bir gün aynı evde yaşayama nasip işte, çok hayallerim vardı seninle ama batmayı hesap edemedim işte benim suçum, zaten hiç kimsem yok bu hayatta, sende haklisin benim gibi biriyle evlenemezdin dedi.. Oyle biraz sohbet edip ayrildik. Ama içim yandı ona cok uzuldum, tabi ki ona karsi bisey hissetmiyorum ama kötü oldum otururken zaman nasil gecti anlamadim, eşime de anlatmadim ama anlatsam mı kararsizim. Moralim cok bozuk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer