22 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek yılların vermiş olduğu üzüntü ve boşa giden bir gençlik?

Ah ah geçti yıllar bu yaşa kadar daha bir kız eli değmedi elime daha bir kız benden hoşlanmadı sahillerde tek başıma otururken herkes kız arkadaşını koluna takıp gezerken ben izledim onları onlar eğlendi şu an liselilerin bile sevgilisi var benim yok ben arkadaşlar bundan sonra zaten istemiyorum yani bu yaşa kadar olmadı Bundan sonra olsa ne olmasa ne Bundan sonra gelecek kız herşeyi yaşamış bir kız olurki anlamı olmaz onun ilki başkası olmuş olur gezdiği eğlendiği çok erkek olmuş olur bizim gibi erkekler için hayat çok acımasız bilmiyorum moralim bozuk sadece söylemek istedim zaten gençlik bitti gitti hiçbir şey yaşamadan boşa giden bir gençlik 🤒😔😔
22 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek yılların vermiş olduğu üzüntü ve boşa giden bir gençlik?
Cevapla