32 yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış bir erkeğin gençliği boşa mı geçmiştir?

32 yaşına kadar hiç sevgilisi kız arkadaşı olmamış bir erkeğin gençliği boşa mı geçmiştir? Sonuçta ergenliğimde gençliğimde hiç sevilmedim o duyguları o heyecanı hiç yaşayamadım hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım çıkamadım gezemedim
32 yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış bir erkeğin gençliği boşa mı geçmiştir?
Cevapla