Gençliğinde hiç sevgilisi olmamış erkek çok mu şey kaybetmiştir?

Hiç sevgilim olmadı. Hiçbir kızla sinemaya, tiyatroya, parka, yemeğe gitmedim. Kendimi yarım, hayatını tam yaşayamamış hissediyorum. Hiç anı biriktiremedim. Saçma sapan kariyer işleriyle uğraşıyorum.
Gençliğinde hiç sevgilisi olmamış erkek çok mu şey kaybetmiştir?
Cevapla