Gençliğinde hiç sevgilisi olmamış erkek çok şey kaybetmiştir değil mi?

Hiç sevgilim olmadı. Hiçbir kızla sinemaya, tiyatroya, parka, yemeğe gitmedim. Kendimi yarım, hayatını tam yaşayamamış hissediyorum. Hiç anı biriktiremedim. Saçma sapan kariyer işleriyle uğraşıyorum. Sacma diyorum çünkü 30una gelip daha bir kızla ne konuşulur bilmeyen birisiyim. İşim gereği çok insanla muhatap oluyorum evet ama bir kadınla özel ne konuşulur en ufak fikrim dahi yok. Büyük ihtimal geldiğim gibi gideceğim ben. Ha bu yaşıma kadar öğrendiğim bir şey varsa o da kadınların gerçekten efendi bir erkekten hoşlanmadığı gerçeği. Hangi statüteden olursa olsun, isterse cumhurbaşkanı olsun hiç fark etmez efendi ve ağırbaşlı bir erkek karşı cinste ilgi uyandırmıyor.
Gençliğinde hiç sevgilisi olmamış erkek çok şey kaybetmiştir değil mi?
Cevapla