Beni aşka inandırmaya çalışan bir kahraman şey demişti " hiç bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçer mizin?" Bu erkeklerin fazla romantikliği canımı sıkıyor😅 neyse geçmiş zaman işte..
Hem kötü bir deneyimim yoktu hemde fazla romantik falan elendi..

Beni aşka inandırmaya çalışan bir kahraman şey demişti " hiç bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçer mizin?" Bu erkeklerin fazla romantikliği canımı sıkıyor😅 neyse geçmiş zaman işte..
Hem kötü bir deneyimim yoktu hemde fazla romantik falan elendi..

Şimdi ilk başlarda ister istemez insan birtakım güvensizlikler ve birtakım Duygu problemleri yaşadığı için yeni birisini ısınması kolay olmaz benim öyle aman aman diyeceğim bir aşk hayatım söz konusu olmadı hayatta aşktan ziyade başka mücadeleler içerisinde oldum ama insan ilişkilerle ister istemez bir insan güvensizlik yaşadığı zaman bu aşk hayatı olur başka bir şey olur ister istemez belli bir süre hayatında kimseyi almak istemiyor ancak biraz zaman geçtikten sonra tabii ki her insanın aynı olmadığını söylemek gerekir ama insanın karşısına sürekli olumsuzluklar çıkarsa belli bir zaman sonra hiç kimseyle olmak değil yalnız olmak ister
Kötü bir tecrübe değil kapanan kapıların nedeni!!!
Sadece bir kişi ile yaşananlar üzerinden başkalarını zan altında bırakmam.
Öyle biri değilim çünkü.
Bak etrafına tek taraflı sevgi ne getirmiş bu zamana kadar.
Sadece senin çabaladığın , didindiğin , emek harcadığın şey ne katmış kendine.
Bu soruya verdiğin veya vereceğin cevap seni rahatsız etmiyorsa beni dinleme.
Eğer her insanın aynı olmadığını anlasanız tecrübe der geçersiniz ama maalesef ki duygusal olarak boşluğa düşen ve o ilişkinin yaralarını saramayan insanlar da var. Ben biten bitmiştir der yoluma bakarım.
Kötü bir tecrübe yaşadım diye aşka küsmem. Sonuçta oldu geçti, dünyanın sonu değil. Herkes hayatına bir şey katıyor, bazısı ders oluyor bazısı iz bırakıyor. Ben yoluma devam etmeyi seçiyorum
Aşka küsülür mü hiç ya? Her kötü deneyimi bir ders gibi düşünmek lazım, dünyanın sonu değil sonuçta! O romantik kahraman güzel laf etmiş aslında ama fazla romantiklik her zaman cazip durmuyor, haklısın! 😂 Neyse, kötü deneyimlerin olmamış olması harika, pozitif ruhunu hep böyle koru! Peki sence aşk fazla mı abartılıyor? 🌸
Cevap
20Cevap
Dünyanın sonu olmaz, tecrübe oluyo...
Dünyanın sonu değil, tecrübe olur.
Niye küseyim ki gadası hayat devam ediyor
aşka inanmıyorum ki küseyim.
Herkes farklıdır farklı kişilerle farklı tecrübeler yaşarsın sadece biraz kafayı toplamam gerekir biraz durgun bir süreç yaşayabilirim ama kapıyı kapayacagim anlamına gelmez
Bazıları aşka küser, güvenini kaybeder ve çekimser olur.
Bazıları ise “oldu geçti, dünyanın sonu değil” der, ders çıkarır ve yeniden açılır.
İşim gücüm yok ra sen gibi kasıntıyı aşka mı inandıracam. O oğlan safmış
Haha send elendin bücür
Ne alaka a mmk
kotu tecrubeyı yasayan ben ısem once kendıme kusmem lazım yanı sjsjs olur oyle seyler dıyıp yasamak lazım
hiç takmam arayışa devam ederim. hayat geçmişe takılı kalacak kadar uzun bir serüven değildir.
Bu zamana kadar ki kötü deneyimlerimden ötürü aşka küsmedim ama insanlardam feci şekilde soğumuş durumdayım. Başımı ağrıtmama taraftarıyım
Artik kadinlara bile güvemmediğime göre çok zor
Küsmek nedir? Hayat akıyo, tecrübe edindim gözüyle bakılmalı.
Dünyayım sonu değil her şey geçici su hayatta o yüzden kaldığın yerden devam etmek gerek hayata
Her limanda bir aşk bırakmadan olmaz durmak yok yola devam 😂😂😂
Küsüp darılıp tekrara düşmeyi bıraktım. Kötü ile biten her şeyin fişini çekiyorum.
Tecrübe tecrübedir ders çıkarıp yoluma devam ederim
Sana kimse öyle bir şey demedi 😅
Dedi yav tramva oldu baksana unututmadım😅 birde ben sevmeyi bilmiyormuşum bana öğretebilirmiş falanlar
Yedik mi, yemedik 😅
Aman isrer inan iste rinanma ya , yalan borcum var sanki
Ne Rihannası:)
Yooo küsmem aşk zaten benim varlığımla hayat buluyor aşk kadındır✌️
Oldu geçti daha iyisi beni bulacak
Aşka küsmem ama boş ver diyip de gçemem
Aşka küstüm ben ya daha nasıl barışırım bilmiyorum
Hayatta hiç küsmedim küsmemde aşkada öyle küsmem
Aşk geçici heves bence benimde işi olmaz
Kolay kolay hiçbir şeye küsülmez
çok tecrübe aşka inanmıyorum artık
Dünyanın sonu değil bu bir deneyim bence
Pire için yorgan yakmam
Hayır aşka küsmem
Küstüm
Ne olduguna bağlı
Dünyanın sonu değil
Oldu bitti devam
Küserim maalesef
Küsmem
Küstüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?