Kötü bir tecrübe yaşadın diye aşka küser misinin yoksa oldu geçti dünyanın sonu değil mi dersin?

Beni aşka inandırmaya çalışan bir kahraman şey demişti " hiç bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçer mizin?" Bu erkeklerin fazla romantikliği canımı sıkıyor😅 neyse geçmiş zaman işte..

Hem kötü bir deneyimim yoktu hemde fazla romantik falan elendi..

Kötü bir tecrübe yaşadın diye aşka küser misinin yoksa oldu geçti dünyanın sonu değil mi dersin?
Kötü bir tecrübe yaşadın diye aşka küser misinin yoksa oldu geçti dünyanın sonu değil mi dersin?
Cevapla