https://youtu.be/HkWj5W9EIXw?si=RjUnWMCy4SmjOFJF Selam millet Hani bazen olay yaşanıp bittikten sonra kendimize şaşırırız ya. Akıl melekelerimiz yerine geldikten sonra vay ben ne yapmışım, yaşamışım deriz 😂 Aşk yaşadığımızı zannederken aslında deli saçması diyebileceğimiz bir ilişki yaşamışızdır!
İşte o yaşadığınız şeyin şu anda adına ne diyorsunuz?
En son yaşadığın şeyin adına aşk mı denir yoksa delilik mi?
Yani benim sınavlarım riskli evet aşk oluyor çünkü rahatsız kuzenin sizi arzuluyor doğru birşeyler yapmadığı halde arzuluyor yüzsüz yatmak istiyor şerefsiz ve bu ne utanmazlık odaya girecek millet olmasa takmış kafayı 6. defa denemiş oldu bu kez tuzağına düşmedim hem korkmuyorum hem de eskisi gibi değilim sandı ki kandırcam ben uyanığım ve sezgilerim çok kuvvetlidir herşeyin sizi ele veriyor zaten yalandan abla diyor hasta ikiyüzlü insan ben şaşıyorum nasıl bu kadar yüzsüz kesin demiştir yine kurtuldu bu kızda ne şans varmış nasıl anladı oyunu ya
Küçüktüm saf temiz güzel duygularla düşlerle aşık olmuştum. O zamanlardaki gibi o duygular kalmadı artık ne yazık ki mantık ve olgun sevgi aldı yerini.
Maalesef en son bir şey yaşamadım 😂 hiç sevgilim olmadığı için. hani tüm yaz boyunca sürekli yeni maceralar yaşayan ve uni ortamına geri geldiklerinde birbirlerine anlatan arkadaşlar olur ya. ama içlerinden birisi o yaz hiç bir şey yapmamıştır. işte ben o oluyorum.
Aşktı, tutkuydu , gözyaşıydı , özlemdi. onu her dakika yaşamaktı, sesini duymadığımda çıldırmaktı benim için , sonrası yaşarken ölmekti , canlı canlı gömülmekti nefrete dönüştü , mezara kadar gidecek. Sevgiside nefretide
Bu şekilde sevmek çok zor, her zaman, herkese kalp bu şekilde atmıyor işte.. İnsan denk gelince de yaşamak istiyor. Tabii karşılık ve uyum varsa mümkün oluyor yaşayabilmek. Bazen sevmek tek başına yetersiz kalıyor. Üzücü...
@lotus-patra Zor hemde çok zor yazarken bile ellerim tittriyor. Yutkunuyorum. Bir sigara yakıyorum uzun uzun çekiyorum içime çekdiğim dertler gibi üfleyince tüm sıkıntılar o dumanla gitsin istiyorum ama gitmiyor. Allah herkesin gönlüne göre versin. Severken birbirinizin değerini bilin. Saygılar iyi geceler