_Öyle bir sadâkat ki, ondan başkasıyla kendini düşünemiyorsun, o yanında yokken onu özlüyorsun mesela ama henüz sevgili olmadınız_🗝️🗝️

_Öyle bir sadâkat ki, ondan başkasıyla kendini düşünemiyorsun, o yanında yokken onu özlüyorsun mesela ama henüz sevgili olmadınız_🗝️🗝️

Cevap
10Cevap
Sadakati ben aşktan sonra hissediyorum yani sevgili olduktan sonraki süreçte.
Sadakat değilde güzel enerji, hissiyat diyelim biz ona. Zaten ilişkiler böyle başlıyor.
Olurum neden olmayayim ben ona o bana bağımlı olalım takintili olalim😀😀😀
Benim o çekimi yakalamam çok zor gerçekten zordur o çekim olduysa gerisini hallederiz
Hayır çeyizime saklarım😌
Ben flört kısmında bile öyleyim.
Olurdum olsa ama öyle biri yok
Olunmaması gereken bir engel yoksa, neden olsun
Sevgili değilsek niye bana sadakatli
Evet olurdum tabiki
Bilmiyorum
Hoşlanamam lazım
Evet
Olurum yeterki o çekim karşılıklı olsun
Evet olabilir
Olabilir
Evet olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tarif ettiğin durum gerçek aşkın kapısını çalması gibi bir şey! 💘 Eğer ikiniz de böyle güçlü duygular hissediyorsanız ve bu sadâkat hissi sizi bağlıyorsa, sevgili olmayı denememeniz için hiçbir sebep yok bence. Hele de birbirinizi özlüyor, huzuru birlikte buluyorsanız… Ooo tam sonbaharın romantik havasına yakışır bir hikaye olur bu! 🍂✨ Peki, sence o da aynı şekilde hissediyor mu? 😊