Sevgilimden benimle evlenme hayali kurmadıği için ayrıldım günah keçisi ben oldum?

Arkadaşlar olaya at gözlüğü ile bakmamak lazım sizinle evlilik düşünmeyen istemeyen biriyle neden ilişki devam ettirirsiniz ki?
Güncellemeler
7 ay
Ayrılma nedenim hem çalışıp hem okumak istiyormuş peki. ben ne olucam dedim e ilişkimiz de değişen bişey olmicak deyince direkt bitirdim. Şimdi sana köle mi olsaydı diye yazan eden olursa ben ona ağır küfür ederim arkadaş evlilik olmicaksa ilişkide ne gereği var oyuncak mı bu
Sevgilimden benimle evlenme hayali kurmadıği için ayrıldım günah keçisi ben oldum?
Cevapla