Sevgilim olmadığı için Allah'tan uzaklaştım?

Merhabalar herkese. Yasayan bilir, insanların çoğu gerçekten yaşamadığı bir şey için çok rahat oluyorlar. Bu hayatta her zaman hedeflerim için mücadele ettim.. Oturmadim iletişim kurmaya çalıştım iletisimim ses tonum konuşurken kendime güvenim yerindeydi ama ne yaptıysam ki kendim olarak doğal olarak yapmacık olmayarak yaptım olmadı Karşı cins bana karşı bir şey hissetmiyor sorun bu elbette düşündüm neden diye özeleştiri yapmaktan gurur duyarim ama göze çok bir şey çarpsa söylerlerdi benjmde aklıma yıllarca bir şey gelmedi birikim dersiniz ev araba istiyor dersiniz zenginlik dersiniz ama zengin olmayanunda var sevgilisi ortaokul cocugununda var lise çocuğununda var bu istek icimden geldiği için gerçekten içten geldiği için ve ne yaptiysam olmadığı için en son Allah istemiyor belli dedim başkasına verir ama tabi bana vermez dedim üzülüyor olmam Allah için bir şey ifade etmiyor demek ki dedim kader kısmet diceksiniz bunu kimse bilmiyor ne yazılıp yazilmadigini ama imtihan dünyası çoğu insanın olup benim olmuyorsa bu kadar mucadeleme rağmen isteğe rağmen demek ki istemiyor Allah

Sevgilim olmadığı için Allah'tan uzaklaştım?
Cevapla