• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevdiğim adam benim için nişanlısından ayrıldı günaha girdik mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor

Günaha girdik mi şimdi

Sevdiğim adam benim için nişanlısından ayrıldı günaha girdik mi?
Cevapla
Nişan Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Error-404_
    _Error-404_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 461 cevap paylaştı.

    Adam nişanlıyken seni sevip sana geliyorsa orada Bi yamukluk var zaten, başkasının gönlünde olanı alırsan birgün seninkini de alırlar, hem kendi geleceğinize hemde başkasına zarar vermişsiniz hala günah mı diye soruyorsun kafaya bak

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kendi geleceğimize niye zarar vermiş olalım anlamadım

      Yorumla
    • _Error-404_
      _Error-404_
      1 yıl

      Çünkü Bi ilişki yalanla gizli saklıyla başkasının hakkı çiğnenerek başlıyorsa o işin temeli çürük olur, güven saygı sadakat bunlar sarsılmış bikere bugün başkası için ayrılan yarın başkası için senden de ayrılabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doğru da o kızla mantık için evleniyordu beni seviyor geçmişimiz var bizim

      Yorumla
    • _Error-404_
      _Error-404_
      1 yıl

      Madem seni seviyordu ne işi vardı başka biriyle? Gidip başkasına yüzük takıp sonra sana dönüyorsa o adam ortama göre rol yapmaya alışkın demektir, yani senle geçmişi varsa geleceği de net olacak, yoksa srni seviyorumla bu işler yürümüyor herkes ezberledi artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben bıraktım onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Akrabayız biz aileler istemedi

      Yorumla
    • _Error-404_
      _Error-404_
      1 yıl

      Sizin ki sevgi değil fırsatçılık, bıraktım diyorsun ama sen bırakmadan önce o çoktan yön değiştirmiş belli ki sizin hikayede kimse pamuk prenses gibi durmuyor maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zaten bu dünyada günahsız kimse yok rabbim affetsin ama ben çok sevdim o da beni seviyor inanıyorum kızı yarı yolda bıraktığı için vicdanı çok rahatsız ama cehennme de yanmaya razıyım ben 😭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok seviyorum çünkü 😭😭😭

      Yorumla
    • _Error-404_
      _Error-404_
      1 yıl

      Kimse günahsız değil eyvallah ama bile bile ateşe yürümek de delilik, adamın Vicdanı rahatsa sen niye cehenneme bilet kesiyorsun kendine? Kızın hayatını darmadağın eden bir ilişkiden sevap bekleme seven adam yarıyolda bırakmaz sende kendini aşk uğruna harcama benden sana tavsiye seviyorsan aklınla sev

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aklınla sev deyince olmuyor zaten hem zinaya girmedi evli değildi boşanmadı benim için yani nişan tanıma evresi vazgeçti işte

      Yorumla
    • _Error-404_
      _Error-404_
      1 yıl

      Sadakat dediğin şey nikahla başlamıyor ki, nişanda bir söz sonuçta adam o sözü tutmadan sana gidiyorsa yarın bir gün sana verdiği sözü de bozar, seviyorsan sev ama gözün açık olsun ne diyim

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Valla, aşkın bazen fırtınalar koparır, herkesin kalbi farklı atar. 🤔 Günaha girdik mi, ya da girmedik mi, aslında önemli olan vicdanında ne hissediyorsun? Bu duygular seni şaşırtmış olabilir, ama unutma, aşk bazen karmaşık ve tatlı bir labirent gibi. Kalbini dinle ve kendine dürüst ol. 💖 Bu karmaşık duyguları nasıl aşmayı düşünüyorsun?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vicdanım çok rahatsız

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Aşko Kuşko
      Aşko Kuşko
      Fenomen
      1 yıl

      Anladım canım, vicdan çok ağır geliyor ama kendine biraz zaman ver. 🌈 Ruhunu rahatlatmaya çalış.💫

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5

Cevap

13

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    girdin aynen

    0
    0 Yorumla
  • lronHide
    lronHide Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 996 cevap paylaştı.

    "yok büyük sevap işlemişsiniz oeları" diyen olursa yakın avukat arkadaşlarım var bilginiz olsun

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dm

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
  • nemünoseboo
    nemünoseboo Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    en azından yakışıyosunuz karakter olarak, o açıdan düşün

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yapma nolur vicdanım sızlıyor

      Yorumla
  • GizemliRüzgar
    GizemliRüzgar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.

    Yok sevaba girdin iyi yaptın umarım yarında birisi çıkar gelir evlendikten sonra senin yuvanı yıkar alır elinden kocanı diyor herkes içinden bil.

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Günaha girdiniz mi bilmem ama adam sana girecek o belli

    0
    0 Yorumla
  • ZaFeRr41
    ZaFeRr41 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    1 yıl

    Bilemeyiz ama o kıza bunu yapan sana daha beterini yapabilir dikkat et
    Çünkü karakter meselesi bu
    Nişanlı iken seninle yakınlaşması hata

    1
    0 Yorumla
  • 35g0kay
    35g0kay Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bunu ona yapan sanada yapar

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O kıza mantık odaklı bakıyordu bana aşık

      Yorumla
    • 35g0kay
      35g0kay
      1 yıl

      Bilemezsin bunu yakında görürsün

      Yorumla
  • straliiewygꯁ s
    straliiewygꯁ Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    İyi olmuş iki kavşak yan yana

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle deme 😭😭

      Yorumla
    • straliiewygꯁ s
      straliiewygꯁ
      1 yıl

      Umarım trollsundur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır olay gerçek ama nişan hazırlığı yapılıyordu sadece ayrıldı benim için kız da anlayış gösterdi

      Yorumla
  • Yakışıklı0763
    Yakışıklı0763 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 645 cevap paylaştı.

    Girdiniz tabi yuva yıkanın yuvası olmaz

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nişan yuva mı oluyor tanıma evresi

      Yorumla
    • Yakışıklı0763
      Yakışıklı0763
      1 yıl

      Aileler tanışıp yuva üstne eşyalar alınıyor tanışma söz olur nişan değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aileler tanışmıştı sadece

      Yorumla
    • Yakışıklı0763
      Yakışıklı0763
      1 yıl

      Bak nişan yapan birine sor ki bende nişan yaptım eşyaları aldım atmak zorunda kaldım şimdi sen onları ayırdın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😭😭😭😭

      Yorumla
    • Yakışıklı0763
      Yakışıklı0763
      1 yıl

      Neden nişanlı olan birini sevdin başkası yok muydu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çokkkk önceden seviyordum sonra öğrendim ki nişan yapacakmış çok kötü oldum peşinden koştum 😭😭😭

      Yorumla
    • Yakışıklı0763
      Yakışıklı0763
      1 yıl

      Ah ah neyse yapacak bir şey yok çünkü o kızın ahını aldın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

      Yorumla
    • Yakışıklı0763
      Yakışıklı0763
      1 yıl

      Yani bu yüzden dedim sonuçta sende mutlu olmadan onun yaşadığını yaşayacaksın

      Yorumla
  • NovaEclipse
    NovaEclipse Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    zina etmiş kadar olmuş

    0
    0 Yorumla
  • Pasaklıpisi
    Pasaklıpisi Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Girdin bir maç güne çıkarsın

    0
    0 Yorumla
  • egoadamm
    egoadamm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Evet ve açıkçası sende hiç mutlu olamayacaksın

    0
    0 Yorumla
  • Angelsprkl
    Angelsprkl Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Dinler yalan ablam boş ver yaşa hayatını

    1
    45 Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Merak ediyorum bu konunun din ile alakası nedir?

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide günah mı yazmış knk günah ne demek tanrının yasak kıldığı eylemi gerçekleştirmek demek hatırlatırım kadın günah olmasından korkuyor bende herhangi bir tanrıdan korkmamasinı söyledim alakası bu

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Tamam şimdi ise işin içine vicdan ve ahlak giriyor. Ve bu kelimeler dinlerden bağımsız kelimeler. Yani vicdanlı ve ahlaklı olmak için dine gerek yoktur ki bunu benden daha iyi biliyorsundur diye düşünüyorum. Peki bu durumda niye "boş ver yaşa hayatını" diyerekten yanlış bir yönlendirme de bulunuyorsun öğrenebilir miyim? Sana göre tanrının olmaması her şeyi yapabileceğimiz anlamına mı geliyor?

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Tamam günah yazmış ama sen daha geniş düşünebilirsin. Bu bir kötülük değil mi? Din yok diye her şey serbest ya da her şey mübah mı olmalı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Arslans006 millet aldatıyor eşini tövbe ediyor yaa 😭😭

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide hayır anlatmaya çalıştığım şey tanrıdan ve onun koyduğu günahtan korkmamasi tabiki bana göre de bu yaptığı eylem ahlak a uymuyor olabilir fakat kadın günah mı diye sormuş sizce yaptığım eylem ahlaklımı diye sormamış

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      İnsanlar dini yaşamıyor zaten

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @Arslans006 kadın günah mı diye sormuş bu bir kötülük mu diye sormamış ben ona göre cevap verdim

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      @Angelsprkl bende geniş düşün dedim😊

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Tanrısal açısından kendi cevabını verdikten sonra boş ver hayatını yaşa demek yerine ahlaken ve vicdanen uygun olmadığını belirtmekte bir tercih meselesi mesela
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @Arslans006 soru yeterince dar ve ona göre yanıt verdim şayet bu doğru bir şey mi diye sorsaydi tepkim eşinin ayrıldığı kadının üzüntüsü sizin rahat uyumaniza mâni olmuyor mu olurdu

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Ufff naparsan yap ya boşa konuşamam

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide tekrar dediğim gibi tanrısal açıdan sormuş ona göre cevap verdim vicdanen sorsaydi sevdiği adamın ayrıldığı eşinin üzüntüsü sizin gece rahat uyumaniza mâni olmuyor mu derdim

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Tanrısal açıdan sorması aslında vicdanını o yönde rahatlatmaya çalışmasından kaynaklı, yani aslında soruyu genel olarak düşünecek olursak tanrısal olarak değil vicdanen veya ahlaken sormuş oluyor

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide açıkçası bu konu gereğinden fazla uzadı haksizmiyim ne anlamda sormuş sada diyeceğimi dedim 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Benim sitemim inançtan uzaklaştırmana değil yanlış anlaşılmasın. Benim sitemim vicdanen ve ahlaken uzaklaşmaya yönelik yanlış anlaşılmaya sebebiyet verecek olan cümleye. Yoksa kimin ne düşündüğü inandığı veya verdiği cevapa karışmak haddime değil
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide haklısın ve düşünce yapın çok güzel fakat benim yazdığım gibi de ben veya herhangi biri ne derse desin x biri x biriyle mutluysa ne ben ne de başka biri karışabilir o yüzden zaten 2 günlük hayatımızda nasıl mutluysa öyle yaşamasını önerdim ben ona

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Söylediğin şey mantıken doğru olsa da olmaması gereken bir şey aslında, bu ancak başına gelince ne kadar acı verici bir şey olduğu anlaşılıyor
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Ne kafa şişirdin be ıron ne boş adamsın

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide haklısın ama ahlak kişiden kişiye göre değişiyor kadının yaptığı şey toplumun ahlakına uymuyor sadece şayet böyle bir şey başıma gelse üzülmektense hayatıma devam ederim ve bana bunu yapanın mutlu olmasını dilerim

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @Arslans006 boş adam mı hoşuna gitmediyse gelip tekrar tekrar okumana gerek yok

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Dolu konuşan bir adam olsaydım sana "si*tir git o zaman oe" gibi cümleler kullanırdım. İyi ki boş adamım 😅
      @arslans006

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Okumuyorum bildirim geldiği için mecbur görüyorum boş adam

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide 👏🏻

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @Arslans006 bildirimleri kapatabilirsin bunuda ben ogretmeyeyim istersen

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Tencere kapak. En düzgün insan ıron tamam 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @Arslans006 en düzgün insan diye bir kavram yok ama iron felsefi açıdan kendini geliştirmiş entelektüel biri olduğunu belli ediyor senin aksine yorumların sonuna emoji koyarak kendini küçük duruma da düşürmüyor

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Angel hep bişeyleri kendim biliyorum diyorsun. Bu tarz insanlar boş insanlardır. Emin ol yorum bildirimi kapansa kapatırdım. Sizinle geçirdiğim zamana üzüldüm açıkcası

      Yorumla
    • Arslans006
      Arslans006
      1 yıl

      Benim hakkımda da ne düşündügün gram umrumda değil, entelektüel kişilerle muhattap ol 😊

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @Arslans006 üzgünsen cevap yazmaya son verebilirsin

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      O zaman cevap vermemeye devam ederek üzüntünü yok edebilirsin dolu adam bunu bir dene işe yarayacaktır

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Ahlakın öznel değil de nesnel olması kanaatindeyim, yanlış bilinen doğru veya doğru bilinen yanlış algıları insanlara empoze etmek ahlakın bile yanlış anlaşılacağına olanaktır diye düşünüyorum
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide ahlak dedigimiz şey toplumdan topluma değişir evrim ile varoluyoruz özümüzde hayla bir hayvan olmamamiza rağmen (huzur içinde) yaşamak için belli başlı kurallara uymamız gerek bu bir gerçek ama bu kurallar kime göre ve neye göre belirleniyor dinler devletler ve benzeri toplum kuruluşları ben bunlara karşıyım bu gezegende yaşayan her canlı başka birinin özgürlüğüne karışmadığı sürece her istediğini yapabilmeli

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Kurallara karşı olmak bana göre mantıksızlıktır. Herhangi bir toplumun huzur içinde bulunması için var olması gereken kurallar mutlaka olmalıdır. Özgürlük diye bahsettiğimiz şeyi belirleyen şeyler de kurallardır mesela. En basitinden "başkasının özgürlüğünü kısıtlamadığı" bu bile bir kuraldır mesela.
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide ki şöyle bir şey varki ahlak dediğimiz şey nesnel zaten örnek veriyorum toplumumuzda ahlak dediğimiz kavram İslam inancı tarafından oturtulmuş bir inanç bunu kimse reddedemez ve toplumumuzun kabullendigi nesnel ahlak kavramı eşcinselleri diğer dinlere inananları ve İslam tarafindan kınanan herseyi kınıyor ve ötekileştiriyor trans bireyler işe alınmıyor şayet eşcinseller sırf cinsel yönelimlerinden dolayı öldürülüyor lar ben şahsen bir trans olarak butarz toplumu bir kesimin özgürlüğüne karışmaya yönelten ahlaki kalıplardan nefret ediyorum ve etmeye devam edeceğim

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide peki iron şu an mecliste yürürlülüğe sürülen yasa hakkında ne düşünüyorsun eşcinsellik eşcinsel davranışlar ve bu tarz her hareket suç sayılacak bu uyulmasi gereken bir kural mıdır sence bir devlet insanların yüzüne sürdüğü boyaya veya kendi bedenleri hakkindaki görüşlerine karışma hakkına sahipmidir

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      Yürürlülüğe çıkması istenen*

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Lgbt hakkında hiç bir zaman kişisel fikrimi oturtabilmiş değilim. Bence bu konuda referandum yapılmalı ve halk bu konuda kendi tercihini belirlemesi yönünde. Tabi bu konulardan önce ilgilenilmesi gereken bir çok konu var lakin orası ayrı
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide konumuz lgbt değil bu bir örnek ben kuralların ve ahlaki düzenin insanların özgürlüğüne karıştığını anlatmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Eşcinsellik gibi kavramlar lgbt bireyi olarak görülmüyor mu? Evet görülüyor. Sende mecliste geçmesi gereken bir yasadan bahsettin. Ben ise genel olarak bu konuda fikrimi oturtamadığı mı ve halkın kendi kararını vermesi gerektiğini söyledim. Yani her halükarda kuralı ve bu konuda ki ahlaki değeri halk belirlemiş olacak ve bu konuda ki özgürlük neticesi de açığa kavuşmuş olacak. Verdiğim cevapta bir yanlışlık yok yani
      @Angelsprkl

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide haklısın fakat bende bundan bahsediyorum eşcinseller hor görülüyor bu ülkede ve anlamadığım kısım şu ki bir erkeğin makyaj yapmasına neden halk veya devlet yapabilir ve yapamaz deme hakkina sahip bu yüzden nesnel ahlaka karşıyım her canlının sonuna kadar özgür olması gerektiğini düşünüyorum ve ahlak denen kavram nesnel oldukça belli kısımların özgürlükleri herzaman kisitlanacak

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Bir erkeğin makyaj yapması alışıla geldik bir şey olmadığı için devlet yani halk bu duruma sempati veya antipatik davranışlar da bulunabilir. Çünkü bu tür şeyler her ne kadar geçmiş tarihte olsa veya olduğu iddia edilse de toplum tarafından normalleştirilmeye çalışılmıyordu. Şimdi ise tam tersi bir süreç yaşıyoruz. Bu konular çok uzun şeyler ve kesin bir sonuca bağlanması da uzun sürecektir diye umuyorum.

      Yorumla
    • Angelsprkl
      Angelsprkl
      1 yıl

      @lronHide normalleştirmeye çalışılmasının sebebi insanların artık yeter demesi ve herkesin kendi hayatını ve özgürlüğünü yaşadığını gösterme çabasından dolayı dediğin gibi eski dönemlerde böyle çabalar yoktu çünkü insanlar sesini bu dönemdeki gibi toplum olarak sosyal medya üzerinden yer kürenin öbür ucundaki insanlar ile konuşamıyor ve birlik olamıyordu toplumun ahlakına uymayan ve ses cikaranlari susturuyorlardi bunların örnekleri var bilim yapmaya çalışan kadınları cadı denerek astilar ve pek çok örnek fakat insanların istediği şey sempati değil sadece özgürlük biri pembe giydi diye makyaj yaptı diye kimse kimseye sempati duymaz kimsede kendine sempati duyulmasını beklemiyor ama öldürülmek dışlanmak istemiyorlar kendimden örnek vereceğim bir arkadaşımın doğum gününe gidecektim bir erkek olarak otobüste dudağıma parlatıcı sürdügüm için karşımdaki dağ ayısı şahıs burnundan soluya soluya estagfrullah vb cumleler söylemeye başladı misal bu gibi davranışlar görmek istemiyorum karşımdaki dağ ayısı şahıs in bana sempati kurmasını istemiyorum ama dümdüz hayatını yaşayabilir ki bu normal bir örnek o otobüsten indikten sonra o şahıs tarafından takip edilip canımdan da olabilirdim işte insanlarin istemediği şey bu insanların tek istediği şey özgürlük ve ahlaki durumlar devletler kuruluşlar buna karşı oluyor

      Yorumla
    • lronHide
      lronHide
      1 yıl

      Orta çağda bilim kadınlarına verdiğin örnek ile sizin bulunduğunuz örnek karşılaştırılması pek uyuşmuyor. Zira o dönemler de bilimin dine zarar vereceği aşikar olduğu düşünüldüğü için cadı olarak nitelendirilip infaz ediliyorlardı. Sonrasında ise bilimin insanlık uğruna yararı olduğu fark edildiği için günümüz çağında bilime kutsal bakılıyor ki öyle de olmalı. Lakin lgbt toplumunun insanlığa özgürlük açısından pek bir faydası olduğunu düşünmüyorum. Öldürülmeye veya şiddete uğramaya elbette bende karşıyım. Lakin bu tür şeylere sempati ya da antipati duyulması gayet normal bir şey. Unutulmamalı ki günümüzde ve gelecekte de devam edecek olan fikir ayrıcalığı diye bir şey var. Dediğim gibi bunlar uzun konular.

      Yorumla
  • Gelbanasende
    Gelbanasende Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.

    Ne oldu ki

    0
    0 Yorumla
  • Barlas006
    Barlas006 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • cerenncerenim
    cerenncerenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    yok sevap isledin

    0
    0 Yorumla
  • rariw0
    rariw0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 94%
    1 yıl

    Girdin

    0
    0 Yorumla
  • mrclear41
    mrclear41 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.

    Ah varsa sıkıntı

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevdiğim adam benim için nişanlısından ayrıldı günaha girdik mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim benden sonra başkasıyla oldu ve kendini bana affettirdi bu sefer ben sevemiyorum... 8 cevap verildi
Sevgilimden benimle evlenme hayali kurmadıği için ayrıldım günah keçisi ben oldum? 4 cevap verildi
Beni seven adamı bıraktım vicdansız mıyım? 10 cevap verildi
Nişanlım günahıma girdi sonra ayrılıp iki ay sonra başkasıyla sevgili oldu ahım çıkar mı? 46 cevap verildi
Sevgilimden ayrıldım günaha girer miyim? 7 cevap verildi
Sevgilim ile benim hatam yüzünden ayrıldık? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨