Sevgilim oldu diye arkadaşım olan bir erkek konuşmamız doğru olmaz diyerek iletişimimizi kesti?

amacı neydi niye bi anda bitirdi herşeyi anlamıyorum siz erekekler niye böylesiniz kendi kendinize triplere giriyorsunuz anlmıyorumki

Sevgilim oldu diye arkadaşım olan bir erkek konuşmamız doğru olmaz diyerek iletişimimizi kesti?
Cevapla