Hoşlandığım birisi var konuşuyorduk ama sevgilisi olduğunuöğrendim buyüzden normal olarak bile konuşmanındoğru olmadığını söyledim?

O da iyi geceler dedi ve bir daha ne mesaj attı ne fotoğrafımı beğendi ama ben hala daha hoşlanıyorum ve yeniden konuşmak istiyorum nasıl yapıcam bunu onca laf ettikten sonra yeniden mesaj atmam kötü olur?
Hoşlandığım birisi var konuşuyorduk ama sevgilisi olduğunuöğrendim buyüzden normal olarak bile konuşmanındoğru olmadığını söyledim?
Cevapla